MUTAFLOR bestellen
Moderator: Moderators
Ik las inderdaad her en der op internet dat het voortdurend gekoeld dient te zijn, maar afgelopen week heb dit voor de zekerheid aan DML nagevraagd, en hij gaf aan dat dit zijn inziens inderdaad onnodig is. Als je het nou echt een week ongekoeld in de kast zet gaan de bacterien er misschien wel behoorlijk aan, maar een, twee dagen bij verzending moet volgens hem geen probleem zijn.
Groetjes,
Punika
Groetjes,
Punika
Allo,
Al meer dan 5 jaar gebruik ik Mutaflor, aanbevolen door DML,
al die tijd bestel ik dit bij www.mycare.de en altijd gekoeld geleverd.
Zondag via internet besteld en vanmorgen om 8.30 geleverd door Post.
Je krijgt de dag dat het verzonden is een bericht via e-mail.
De vlugge levering zal afhangen dat je in een stad woont of platteland?
Ik betaal 89.48 € + 10€ portkosten. betaal bij bestelling met Visa, en nog nooit problemen gehad.
Als je u inschrijft in "Truebonus" krijg je bij de eerst volgende bestelling van het nieuwe jaar een % korting op het totale aankoopbedrag van het afgelopen jaar.
Je kan ook op www.medvergleich.de van verschillende Deutse firma prijzen vergelijken, maar opgepast ze leveren niet allemaal in het buitenland, en met die firma's heb ik geen ervaring.
Ik betaal liever iets meer, en weet dat een correcte firma is.
Ook heb ik info gevraagd bij Mierlo-hout, en dit is hun antwoord:
Wij leveren het niet gekoeld maar om de transporttijd te verminderen ( voor al onze medicijnen) rijden wij met de pakjes voor België zelf 1x per week naar een postkantoor om het vanaf daar met de Belgische post verder te versturen. Meestal is het dan binnen 2 dagen bij u.
Overigens is het niet direct niet bruikbaar meer als het langer uit de koeling is maar de houdbaarheid loopt terug uit. Dus hoe langer het uit de koelkast is hoe korter de houdbaarheid wordt. Dit is nooit exact aan te geven dus vandaar deze manier van verzenden zodat het zo kort mogelijk uit de koeling is.
Groetjes
Al meer dan 5 jaar gebruik ik Mutaflor, aanbevolen door DML,
al die tijd bestel ik dit bij www.mycare.de en altijd gekoeld geleverd.
Zondag via internet besteld en vanmorgen om 8.30 geleverd door Post.
Je krijgt de dag dat het verzonden is een bericht via e-mail.
De vlugge levering zal afhangen dat je in een stad woont of platteland?
Ik betaal 89.48 € + 10€ portkosten. betaal bij bestelling met Visa, en nog nooit problemen gehad.
Als je u inschrijft in "Truebonus" krijg je bij de eerst volgende bestelling van het nieuwe jaar een % korting op het totale aankoopbedrag van het afgelopen jaar.
Je kan ook op www.medvergleich.de van verschillende Deutse firma prijzen vergelijken, maar opgepast ze leveren niet allemaal in het buitenland, en met die firma's heb ik geen ervaring.
Ik betaal liever iets meer, en weet dat een correcte firma is.
Ook heb ik info gevraagd bij Mierlo-hout, en dit is hun antwoord:
Wij leveren het niet gekoeld maar om de transporttijd te verminderen ( voor al onze medicijnen) rijden wij met de pakjes voor België zelf 1x per week naar een postkantoor om het vanaf daar met de Belgische post verder te versturen. Meestal is het dan binnen 2 dagen bij u.
Overigens is het niet direct niet bruikbaar meer als het langer uit de koeling is maar de houdbaarheid loopt terug uit. Dus hoe langer het uit de koelkast is hoe korter de houdbaarheid wordt. Dit is nooit exact aan te geven dus vandaar deze manier van verzenden zodat het zo kort mogelijk uit de koeling is.
Groetjes
Ik heb mijn Mutaflor deze keer op volgende Duitse website besteld: http://www.medikamente-per-klick.de. Ik wil geen reclame maken, maar op 3 dagen had ik mijn bestelling met DHL, netjes in een isomo doos en vergezeld van 2 koelblokjes (weliswaar niet meer echt koud, maar vermits de doos maar 3 dagen onderweg was geweest...).
Ik heb de Mutaflor 72,98 euro betaald en boven de 35 euro zijn er geen verzendingskosten. De betaling kan gewoon achteraf per overschrijving.
Ik geef het maar even mee.
Ik heb de Mutaflor 72,98 euro betaald en boven de 35 euro zijn er geen verzendingskosten. De betaling kan gewoon achteraf per overschrijving.
naar aanleiding van je berichtje heb ik er ook daar besteld, heel correct gegaan, gekoeld verstuurd...klaproos schreef:Ik heb mijn Mutaflor deze keer op volgende Duitse website besteld: http://www.medikamente-per-klick.de. Ik wil geen reclame maken, maar op 3 dagen had ik mijn bestelling met DHL, netjes in een isomo doos en vergezeld van 2 koelblokjes (weliswaar niet meer echt koud, maar vermits de doos maar 3 dagen onderweg was geweest...).
maar ik zie nu wel op de website dat het ineens een stuk duurder is, mijn levering is ok nog aan 72,98
groetjes
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
Naar wat ik weet denk ik niet dat mutaflor en colitofalk vervangproducten zijn, je kan ze zelfs allebei voorgeschreven krijgen.annac schreef:Ik las net op een site dat mutaflor bijna net zo krachtig was als colitofalk (mesalasine) en dat krijgen wij van de apotheek vergoed. Het wordt dikwijls voorgeschreven als mesalazine niet verdragen wordt.
Klopt dit?
Mutaflor is de specifieke probiotica E. coli, waar bij ME-patiënten vaak een tekort aan is.
Colitofalk wordt specifiek gegeven tegen darmontstekingen, darmdysbiose, wat ook bij Crohn gebruikt wordt.
Ervaringen met colitofalk leert dat die niet altijd 3/d verdragen wordt, maar wel in mindere dosis 1 of 2/d.
Hoop doet leven!
Mijn zoon moet beginnen met 10 dagen Vancocin en de rest van de maand Mutaflor nemen. Dus dan is er al een zooi van de schadelijke bacterieen vertrokken, mag je hopen! Dit moet hij 3 x herhalen.
Dank voor het Duitse adres, klaproos. Hoe lang doen jullie met de Mutaflor?
Hoe duur is de Vancocin?
Ik heb elders hier op de site gelezen dat het in Belgie alleen intramuraal wordt vergoed......
Dank voor het Duitse adres, klaproos. Hoe lang doen jullie met de Mutaflor?
Hoe duur is de Vancocin?
Ik heb elders hier op de site gelezen dat het in Belgie alleen intramuraal wordt vergoed......