MUTAFLOR bestellen

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

MUTAFLOR bestellen

Bericht door Fritel »

Ik moet mutaflor nemen (probioticum) en ben op zoek naar de "goedkoopste" manier om die te bestellen. Had een internet site gevonden waar het online kon besteld worden (73 eur +10 eur) maar van vanuit Duitsland naar België kan het blijkbaar niet omdat het altijd gekoeld moet blijven zelfs gedurende de transport en dat ze dat dus niet via particulieren doen . Heb al 2 prijzen gekregen van apothekers :119 eur + 30 eur "speciale" vervoerkosten.
Heeft iemand een tip voor mij ? Bedankt
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Fritel schreef:Heb al 2 prijzen gekregen van apothekers :119 eur + 30 eur "speciale" vervoerkosten.
Heeft iemand een tip voor mij ?
Hoi

Je moet goed zoeken en rondbellen ook bij apothekers, die houden er ook nog wel verschillende prijzen op na.
Dus in je eigen woonplaats kan het binnen een bereik van 1 km,
tientallen euro's schelen.
Shoppen loont, ook misschien in dit geval!

Probeer maar eens een apotheek in een andere woonplaats, alleen om te kijken of er prijsverschillen gehanteerd worden.
Je zult versteld staan!

S6
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

Bericht door jolie »

HOIHOI

Ik bestel het bij steunpunt apotheek mierlo hout, voor 101,50 euro, dat is inclusief 7,50 verzendkosten. Goede service.

Jolie
Gebruikersavatar
crazyloop
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 jul 2009, 22:29

Apotheek die mutaflor levert aan Dr Meirleir patienten?

Bericht door crazyloop »

Onderwerpen Mutaflor samengevoegd. Admin

Ik heb van Dr Meirleir antibiotica voorgeschreven gekregen.. heb er twee weken antibiotica opzitten. Nu moet ik mutafllor nemen. Deze heb ik gehad, maar de huishoudster heeft de mutaflor weggooid (lag in de ijskast). Ik wil graag nieuwe bestellen en dr Meirler geeft al 3 dagen antwoordapparaat. Ik heb ze vorige keer besteld bij een apotheek die veel medicijnen regelde voor Meirleir patienten.. weet iemand toevallig het nummer?

Ik blijf Meirleir bellen ben ongeduldig om door te gaan met mijn behandeling.. kan niet wachten. Ik heb net twee antibiotica kuren achter de rug.. lijkt me niet verstandig lang te wachten met de probiotica (zou dat verschil maken?).
Gebruikersavatar
crazyloop
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 jul 2009, 22:29

Bericht door crazyloop »

Hey Jolie, wordt dat gekoeld verzonden?
// Knowlegde is power // Ben onregelmatig online //
laurills
Beginner
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:48

Bericht door laurills »

Ik heb het via apotheek de saedeleer in Lier (belgie). Je kunt ook telefonisch bestellen, dan sturen ze het op.
laurills
Beginner
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:48

Bericht door laurills »

En nu ik je berichtje nog een keer overlees denk ik dat dat ook de apotheek is die jij bedoeld :wink: Het nummer is 03/480 19 15
Punika
Actief lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 12 jan 2009, 16:09

Bericht door Punika »

Vraagje: verzendt genoemde apotheek de saedeleer in Lier de Mutaflor gekoeld?

groetjes, Punika
Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

Apotheek die mutaflor levert aan Dr Meirleir patienten?

Bericht door Fritel »

ik heb het besteld bij
Steunpunt Apotheek Mierlo-Hout
in Nederland
www.mierlohout.nl
tel 0310492509750
en kon het na levering betalen (94 eur + 8 eur verzending)

ik moet er inderdaad gedurende 3 weken 2 per dag nemen na één week antibiotica en dit gedurende 3 maanden. Het is echt van belang die in te nemen na één antibiotica kuur. Succes er mee
Grtjes
Gebruikersavatar
crazyloop
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 jul 2009, 22:29

Apotheek die mutaflor levert aan Dr Meirleir patienten?

Bericht door crazyloop »

Ja ik baan ook onwijs van het wachten.. nog een paar dagen en de apotheek heeft het.
// Knowlegde is power // Ben onregelmatig online //
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ik heb mijn Mutaflor bij www.eu-versandapotheke.com besteld. 72,65 euro + 9,5 verzendingskosten.
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

Bericht door jolie »

crazyloop: Hey Jolie, wordt dat gekoeld verzonden?
Het wordt niet gekoel verzonden bij apotheek mierlo-hout

Ik neem het niet na een antibioticakuur. Ik heb er toch wel wat baat bij. Dit is mijn 2de kuur, neem er 3 per dag. Het positieve effect van de eerste kuur was na een paar weken weer weg, vandaar nu nog een kuur.
Heb eerder een keer een antischimmelkuur gehad, daar werd ik echt extreem ziek van, was voor mij te heftig spul.
Gast

Bericht door Gast »

E Coli was bij mij ook veels te laag, ik overweeg om het ook te nemen (maar wel duur!). Het moet echt gekoeld verstuurd worden, anders gaan de bacteriën dood las ik.

/offtopic
Heb eerder een keer een antischimmelkuur gehad, daar werd ik echt extreem ziek van, was voor mij te heftig spul.
Betekent waarschijnlijk wel dat je candida hebt wellicht en een herxheimer hebt gehad. Ook al met (veel?) lagere dosis geprobeerd? De kans dat je candida krijgt na AB is ook best aanwezig.
Punika
Actief lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 12 jan 2009, 16:09

Bericht door Punika »

Dat van dat gekoeld verzenden/ doodgaan van bacteriën las ik op op diverse sites... en vandaar ook mijn vraag, aangezien ik nu de ongekoelde variant van Mierlo Hout heb..

@ Klaproos, wordt jouw Mutaflor wel gekoeld verzonden ?

Of in het algemeen gesteld: welke apotheek verzendt gekoeld, en is het echt zo dat die bacterien er zo snel aan gaan als ze ongekoeld worden verzonden?

ik hoop dat iemand hier meer over weet,

groetjes,


Punika
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ja hoor, netjes gekoeld verzonden.
Plaats reactie