In opstand komen
Moderator: Moderators
In opstand komen
Jongens, ik wil in opstand komen met z'n allen, dat we contact maken met patiënten uit andere landen fora s alles bij elkaar halen, zoveel mogelijk mensen een soort opschud maken, net als Hyves bekend geworden is....kan dat niet!!!!! En dan allemaal een stuk schrijven enz met fotos verhalen, overlijdens berichten filmpjes dat artsen wel moeten kijken, dat t overal verspreid word, ik heb geen verstand van computers....maar kan zoiets niet!!!!!!!
Liefs marieke
Liefs marieke
- annemoontje
- VIP-donateur
ik begrijp je volledig, we hebben al van alles geprobeerd, vergeet me niet acties, brieven, mails etc. met info sturen naar politieke partijen, bloedbanken, tv-programma's etc. Je wil niet weten hoeveel jaren al heel veel mensen (wetenschappelijke) info en persoonlijke verhalen hebben verzameld en geroepen hebben om hulp en een eind aan deze waanzin. De verhalen zijn duidelijk, het lijkt alleen wel of niemand er iets mee wil of kan doen.
Ik heb zelf onlangs wel de interesse gewekt van een grote instantie die veel invloed heeft als het gaat om onrecht, maar is de vraag of ze er iets mee kunnen (dit soort dingen nl. niet hun werkterrein..), daar sterk en duidelijk dossier met oa heel veel patientenervaringen, overzicht overleden mensen etc. met een duidelijk verhaal over ernst situatie naartoe gestuurd. Plus naar ministerie VWS brief met lezing Komaroff, omdat ze prof. Harvard niet kunnen negeren. Was de eerste keer dat ik normale reactie terugkreeg met tip waar het naartoe te sturen (aangezien min.VWS geadviseerd wordt door andere partij).
het is gewoon heel lastig, maar hopelijk zijn de laatste ontwikkelingen (en publicaties die op uitbrengen staan die mogelijk veel kunnen doen in medische wereld) aanleiding dat er toch een keer iets gaat veranderen. Het zal iig hoog tijd worden!