Liefs marieke
Moderator: Moderators
graag allemaal nadenken over hoe we het volgende gestalte kunnen geven voor ME-patiënten en vrienden/naasten, want dit is extreem belangrijk. Hoe meer verhalen en ervaringen we bundelen, hoe krachtiger onze stem wordt.
de middelen van de me/cvs vereniging staan ons/jullie hierbij ten dienste (ik denk dan vooral aan een nieuwe rubriek 'ervaringsverhalen' in de linkerkolom van de homepagina).
brand maar los!
===================================================
"Website voor verhalen patiënten opgericht"
De site publiceert de resultaten van een nieuw grootschalig onderzoek naar positieve en negatieve ervaringen van patiënten in de ziekenhuiszorg. Belangstellenden kunnen anoniem hun verhaal achter laten op de website.
http://www.nationalezorggids.nl/ANP/Zie ... -opgericht
Ik denk dat het gaat over onze ervaringen met de gezondheidszorg in het algemeen en in de breedste zin van het woord. Dus ook huisartsen, psychologen, fysiotherapeuten, afd wmo misschien ook wel, en uwv.Moet het trouwens alleen over ziekenhuiservaringen gaan of algemeen waar je tegenaan loopt als ME-er?
Nu na die Stapel en Jansen Steur affaire moet het toch mogelijk zijn juridische stappen te nemen naar falenden? Of ontmantelen van de halve waarheden van het Nijmeegse?felixloena schreef:Ik denk dat het gaat over onze ervaringen met de gezondheidszorg in het algemeen en in de breedste zin van het woord. Dus ook huisartsen, psychologen, fysiotherapeuten, afd wmo misschien ook wel, en uwv.Moet het trouwens alleen over ziekenhuiservaringen gaan of algemeen waar je tegenaan loopt als ME-er?