Ik heb sinds kort kleine paarse puntjes op bijna me hele lichaam. Maar de ene keer zijn ze gewoon de kleur van de huid en de andere keer paars/rood.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ben bij huisarts geweest, maar die gaf zalf en die werkte niet en verder wist hij het niet.
Paarse puntjes
Moderator: Moderators
Paarse puntjes
Leukemie, bloedafwijking, vasculitis, ... tal van mogelijkheden. Google eens petechiën en leg het eens voor aan je huisarts. Dan kan hij zijn huiswerk nog eens doen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- vlindertie
- VIP-donateur
@ Vlindertje
Bedankt;]
@ Lea
Ja, ben vandaag nog langs geweest. Maar verder wou hij er geen aandacht aan besteden. Denk eraan om naar een andere huisarts te gaan. Me vader had toch al van die ideeën. Maar de laatste tijd lijkt wel weer dat ze weggaan. Had ze eerder op veel meer plekken, maar op me onderarm en benen zijn ze allemaal weg.
Bedankt;]
@ Lea
Ja, ben vandaag nog langs geweest. Maar verder wou hij er geen aandacht aan besteden. Denk eraan om naar een andere huisarts te gaan. Me vader had toch al van die ideeën. Maar de laatste tijd lijkt wel weer dat ze weggaan. Had ze eerder op veel meer plekken, maar op me onderarm en benen zijn ze allemaal weg.