Hoge hartslag en hartkloppingen
Moderator: Moderators
Hoge hartslag en hartkloppingen
hartslag van 120.... is dat erg?
word er hypernerveus van en weten jullie wat helpt hiertegen?
word er hypernerveus van en weten jullie wat helpt hiertegen?
- vlindertie
- VIP-donateur
hartslag van 120....
Hey Norma,
Heb je ditaltijd of soms? En hoe lang al?
Deze snelheid is niet fijn, maar niet erg verontrustend dat je er voor naar het ziekenhuis moet als het niet constant is.
Het kan een bijwerking zijn van medicijnen of een virusinfectie.
Heb je ademhalingsoefeningen geprobeerd om tot rust te komen?
Vertel eens wat meer alsjeblieft.
XX Vlindertie
Heb je ditaltijd of soms? En hoe lang al?
Deze snelheid is niet fijn, maar niet erg verontrustend dat je er voor naar het ziekenhuis moet als het niet constant is.
Het kan een bijwerking zijn van medicijnen of een virusinfectie.
Heb je ademhalingsoefeningen geprobeerd om tot rust te komen?
Vertel eens wat meer alsjeblieft.
XX Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
-
- Gevorderd lid
Ik heb ook af en toe hoge hartstlag en dit is net wat Nabo zegt, ook bij mij bloeddruk gebonden. Heb ook lage bloeddruk/orthostatische hypotensie, dus zeker in de ochtend als ik altijd extra slap ben, is mijn pols heel hoog als ik bijvoorbeeld van zitten naar staan ga. Ik merk ook altijd aan mijn pols of het slim is om iets te doen, hoe zwak ik ben. Als ik naar de bakker wil, maar mijn pols is bij staan nog erg lang hoog, dan wacht ik meestal nog een uurtje ofzo.
neem je iets niuews van medicatie Norma? als is het maar een neusspray tegen verkoudheid? daar zit ook iets in waar je hartkloppingen van kan krijgen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
nee helemaal niks vandaag ecg gemaakt die was goed morgen terug naar de huisarts... hij schommelt bij niks doen en na een hartverlagende pil tussen de 44 en 125 soms met 10 min verschil issie eerst 44 dan weer 65 en dan weer 80 niet goed dus..Assistente cardio raadde een 24 kastje aan
eff afwachten dus maar
eff afwachten dus maar
Ik heb in het verleden ook medicatie voor een te hoge hartslag gekregen maar dat bleek uiteindelijk alleen maar averechts te werken aangezien ik ook een te lage bloeddruk heb.
Als je de hartslag dus naar beneden brengt met medicatie moet je oppassen dat je niet (steeds) flauwvalt of duizelig bent omdat je bloeddruk dan heel erg daalt.
Uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat ik er maar gewoon mee moest leren leven.
(en dat proberen we dan ook maar weer)
Als je de hartslag dus naar beneden brengt met medicatie moet je oppassen dat je niet (steeds) flauwvalt of duizelig bent omdat je bloeddruk dan heel erg daalt.
Uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat ik er maar gewoon mee moest leren leven.
(en dat proberen we dan ook maar weer)
- vlindertie
- VIP-donateur
Hoewel ik natuurlijk hoop dat je hart niets mankeert Norma, zou het wel fijn zijn als er iets uit kwam waarmee je die cardioloog dan heeeel hard om zijn oren kan slaan. Wat een onbeschofte opmerking zeg!
Moet je tot die tijd wel die medicijnen blijven slikken? Dat lijkt mij dan weer een vertekend beeld geven.
Succes en hou ons op de hoogte.
Liefs, Vlindertie
Moet je tot die tijd wel die medicijnen blijven slikken? Dat lijkt mij dan weer een vertekend beeld geven.
Succes en hou ons op de hoogte.
Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
@ norma
wat een onwetendheid heerst er nog onder de heren doktoren ...
schande en laat het niet aan je hart komen
wat een onwetendheid heerst er nog onder de heren doktoren ...
schande en laat het niet aan je hart komen
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com