Je zal het maar hebben
Moderator: Moderators
Je zal het maar hebben
Hoi allemaal,
Een kennis van mij gaat mee doen aan het programma je zal het maar hebben. Een paar dagen geleden is het opgenomen.
Nu vroeg ik mij af, weten jullie misschien via via of er ook iemand met me/cvs meedoet? Mijn kennis heeft namelijk geen me/cvs.
Een paar jaar geleden had ik wel gelezen dat er iemand met me/cvs mee zou doen maar uiteindelijk ging het niet door.
Hoop zo dat het dit seizoen er wel bij zit!!
Een kennis van mij gaat mee doen aan het programma je zal het maar hebben. Een paar dagen geleden is het opgenomen.
Nu vroeg ik mij af, weten jullie misschien via via of er ook iemand met me/cvs meedoet? Mijn kennis heeft namelijk geen me/cvs.
Een paar jaar geleden had ik wel gelezen dat er iemand met me/cvs mee zou doen maar uiteindelijk ging het niet door.
Hoop zo dat het dit seizoen er wel bij zit!!
Ik denk dat dat saaie TV op zal leveren
Maar wel "interessant" zou zijn als je iemand een inspanning laat leveren en vervolgens crasht. De dag erna zouden ze dan ook zeker moeten filmen, hoe je dan (niet) wakker word, Of dat ze laten zien dat je 4 uur slaapt 's middags..... Dat dat onze realiteit is.
Er is ooit door Jambers een reportage gemaakt, die staat nog op mijn netvlies.

Er is ooit door Jambers een reportage gemaakt, die staat nog op mijn netvlies.
Enkele jaren terug ben ik eens via mijn site (dat was ME2me, bestaat inmiddels niet meer) benaderd om mee te werken aan 'je zal het maar hebben'. Dit is uiteindelijk niet doorgegaan. De reden hiervan kan ik me niet meer herinneren. Ik denk dat het best goed kan zijn om eens een ME-patiënt in dit programma te zetten. Maarja, erg spectaculaire moves kunnen wij niet maken...
..Dansen moet je, mijn kind..
-
- Gevorderd lid
Het zou 'mooi' zijn als je zal het maar hebben een keer iemand met ME/CVS gaat volgen. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan me op te geven, maar toch niet gedaan (verschillende redenen oa omdat ze geen mensen zochten). Het zou een interessante combi zijn als een iets 'betere' ME/CVS'er (bv. homebound) het een en ander vertelt en laat zien wat zij nog kan, waar ze last van heen etc, maar dat er ook een bezoek wordt gebracht aan iemand die bedbound is! Om zo het gehele beeld te laten zien
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'