Je zal het maar hebben

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
nabo
Gevorderd lid

Je zal het maar hebben

Bericht door nabo »

Hoi allemaal,

Een kennis van mij gaat mee doen aan het programma je zal het maar hebben. Een paar dagen geleden is het opgenomen.
Nu vroeg ik mij af, weten jullie misschien via via of er ook iemand met me/cvs meedoet? Mijn kennis heeft namelijk geen me/cvs.

Een paar jaar geleden had ik wel gelezen dat er iemand met me/cvs mee zou doen maar uiteindelijk ging het niet door.

Hoop zo dat het dit seizoen er wel bij zit!!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ik denk dat dat saaie TV op zal leveren :wink: Maar wel "interessant" zou zijn als je iemand een inspanning laat leveren en vervolgens crasht. De dag erna zouden ze dan ook zeker moeten filmen, hoe je dan (niet) wakker word, Of dat ze laten zien dat je 4 uur slaapt 's middags..... Dat dat onze realiteit is.
Er is ooit door Jambers een reportage gemaakt, die staat nog op mijn netvlies.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
b0lino
Actief lid

Bericht door b0lino »

Enkele jaren terug ben ik eens via mijn site (dat was ME2me, bestaat inmiddels niet meer) benaderd om mee te werken aan 'je zal het maar hebben'. Dit is uiteindelijk niet doorgegaan. De reden hiervan kan ik me niet meer herinneren. Ik denk dat het best goed kan zijn om eens een ME-patiënt in dit programma te zetten. Maarja, erg spectaculaire moves kunnen wij niet maken...
..Dansen moet je, mijn kind..
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

b0lino,

"Less is more!"
tavy
Actief lid

Bericht door tavy »

weet je wat jammer is ,dat alleen de 'goeie' me-ers in staat zijn om deel te nemen aan zulke progrmma's . De rest die heel erg ziek zijn en in bed liggen en geen hulp hebben van omgeving of thuiszorg ,liggen ongezien weg te kwijnen.
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

Het zou 'mooi' zijn als je zal het maar hebben een keer iemand met ME/CVS gaat volgen. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan me op te geven, maar toch niet gedaan (verschillende redenen oa omdat ze geen mensen zochten). Het zou een interessante combi zijn als een iets 'betere' ME/CVS'er (bv. homebound) het een en ander vertelt en laat zien wat zij nog kan, waar ze last van heen etc, maar dat er ook een bezoek wordt gebracht aan iemand die bedbound is! Om zo het gehele beeld te laten zien
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

jaa inderdaad!!

hoop echt dat het volgend seizoen komt met een me-er!

Ken iemand die dit seizoen heeft meegedaan
met een andere ziekte.

en sindsdien heeft ze allerlei interviews gedaan in meiden bladen als fancy
maar ook in lokale kranten enz.
echt super!
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Vanavond iemand met fibromyalgie.

http://jezalhetmaar.bnn.nl/hebben/video/clip/22
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

er komt binnenkort een ander programma met iemand met ME die bedlegerig is, 24/7.......heeft meegewerkt.
Datum nog niet bekend, wordt tzt bekend gemaakt!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Mooi!
Life smells...
novo1986
Beginner

Bericht door novo1986 »

ik heb me opgegeven voor JZHMH, de vragenlijst die je moet invullen is niet echt ME vriendelijk... heb er ook meerdere maanden over gedaan :)

ik kreeg te horen dat voor dit seizoen de opnames al bezig waren maar voor volgend seizoen zouden ze mijn lijst bewaren. Ik ben benieuwd.
Plaats reactie