Pagina 7 van 7

Geplaatst: 03 aug 2011, 14:18
door klaproos
Nog vergeten toe te voegen dat ik koemelk gebruikte ipv sojamelk. Ik heb hierover met die arts gecorrespondeerd omdat ik geen soja mag hebben vanwege schildklierproblemen.
De suiker die je moet toevoegen verdwijnt helemaal, die dient als voeding voor de beestjes.

Geplaatst: 03 aug 2011, 14:20
door ridder
klaproos schreef:Ik heb het geprobeerd, maar je moet dan wel de flesjes Mutaflor hebben en niet de capsules..

Ik ben er niet meer doorgegaan, omdat ik toch om de 3 à 4 keer een nieuw flesje nodig had vanwege een mislukt brouwsel. En de flesjes zijn veel duurder dan de pillen. En lekker was het al evenmin. ;-)
Ik zag het net ook al.
Dank voor je reactie, dan weet ik weer wat meer. Het zou toch mooi zijn als het op de een of andere manier succesvol thuis gekweekt zou kunnen worden. Enig idee waarom de brouwsels soms mislukten? Waar kweekte jij op?

Geplaatst: 04 aug 2011, 09:44
door tanto
Nou het geheel krijgt nog een staartje.
DHL kwam het pakje zojuist brengen. Ik blij.

Maak ik het open, is het pakketje vanbinnen totaal vernietigd. Ze hadden er maar een nieuwe doos omheen gedaan zodat het in eerste instantie niet opviel.

Het ziet eruit alsof het een paar dagen in de container heeft gelegen en er daarna weer is uitgevist. Zelfs de capsules zijn stuk.

Wat nu, moet ik gaan bellen met DHL? Ik ben bang dat ik dan zo boos wordt dat niemand er meer iets aan heeft.

Geplaatst: 04 aug 2011, 09:47
door karolien
Toch bellen, hoor, dit kan toch niet zomaar, he.
En als je denkt dat je te boos, wordt, kan je dan niet iemand anders laten b ellen? Het is allemaal al duur genoeg, he, zonder zulke dingen...

Geplaatst: 04 aug 2011, 09:57
door tanto
Ik heb gebeld en het heel rustig uitgelegd (ik was dinsdag al een beetje boos geworden omdat het allemaal zo moeilijk ging, misschien hebben ze daarom het pakket wel in de vuilnis gegooid dacht ik, maar ja dat zal toch niet echt he).

Ik verwacht niet dat er nog iets uit komt, omdat ik heb moeten zeggen dat ik zelf de verantwoordelijkheid nam voor de verzending. Ik ga het de volgende keer wel anders doen iig geval. Ik weet nog niet precies hoe, maar wel anders.

Geplaatst: 04 aug 2011, 10:25
door sprankel
Dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzending moet je bij de site waar jij hebt besteld alleen aangeven vanwege de gekoelde verzending heb ik begrepen. Of klopt dat niet?

Ze kunnen je toch niet zomaar een product zenden dat helemaal kapot is, daar heeft niemand iets aan. Ik hoop voor je dat het opgelost wordt.

Geplaatst: 04 aug 2011, 19:41
door ridder
Neem wat foto's van de schade. Misschien wil de leverancier wel proberen de schade te verhalen op DHL.

Geplaatst: 04 aug 2011, 20:37
door tanto
Volgens het laatste nieuws zou ik een nieuwe zending krijgen.
Nog even afwachten of DHL de schade op zich wil nemen.

Het is wel een heel verhaal geworden over een pakje mutaflor :-).

Geplaatst: 05 aug 2011, 08:20
door regenboogprinsesje
Ik heb mijn Mutaflor gewoon via de apotheek besteld. Het duurt iets langer omdat het uit het buitenland komt, maar dan ben ik wel zeker van de kwaliteit. En ik heb er zelfs minder voor betaald dan op de mycare.de website vermeld staat.

Geplaatst: 18 nov 2011, 22:44
door chika
Hmmm...

Wij hebben de 12e MUTAFLOR besteld via de Duitse website van 'medikante per klik' of zoiets... 6 dagen later hebben we nog steeds niks ontvangen... ?
Is dit normaal? We stuurden daarstraks een mailtje en kregen een Duits antwoord waar ze (denk ik) zeiden dat het nog steeds niet vertrokken is!

Ik moet normaal tot en met morgen nog antibiotica nemen en dan vanaf zondag beginnen met de Mutaflor... Dat zal dus niet lukken. Hopelijk kan dit geen kwaad voor de behandeling?

Geplaatst: 28 nov 2011, 11:15
door tanto
Hallo,

Heeft iemand toevallig nog twee trippen mutaflor over die ik kan overnemen?

Ik heb geen zin om nieuwe te bestellen en dat het dan dadelijk van mijn behandelplan af is. Wellicht heeft iemand dit eerder meegemaakt en daarom nog wat liggen??

Groetjes Tanto.

Geplaatst: 05 dec 2011, 11:07
door hildeke
Hallo Tanto,

Jammer dat ik je niet kan verderhelpen om aan Mutaflor te geraken.

Ik bestelde mijne al geruime tijd via www.mycare.de. Daar mijn bestelling nu al 2 weken uitbleef, stuurde ik een mailtje om te vragen hoe het zat. (Blijkbaar had ik hun mail over het hoofd gezien)

Blijkt dat er een nieuwe regeling is en dat gekoelde producten niet meer naar het buitenland verstuurd worden. Jammer dat ze dit echter niet op hun site vermelden (of via mail een preventieve melding gedaan hebben) daar mijn behandeling nu onderbroken werd.
Mutaflor is te bestellen via Apotheek De Saedeleer in Antwerpen maar is duurder dan rechtsteeks te bestellen, daar de transportkosten natuurlijk ook worden doorgerekend.

Op aanraden van, heb ik nu probiotica via www.neurozym.com besteld, levering binnen 1 à 2 dagen. Ben benieuwd of ik het verschil zal voelen maar alles wijst erop dat dit een heilzame(re) werking heeft, net zoals mutaflor, maar dan specifieker.

Groetjes,
Hildeke

Geplaatst: 05 dec 2011, 11:51
door Lynn
Bij medicamente per click kun je nog steeds mutalfor bestellen.. Je moet dan alleen in een mail aangeven dat je zelf verantwoordelijk bent voor product.. Door het verkoeld verzenden.. Ik stel dan ook altijd voor dat ze het op een maandag verzenden en nooit in een weekend, want dan staat het maar te wachten in een loods.. En ze verzenden het nog steeds met koelelementen..

Maar ze bezorgen dus nog wel.. Duurt laatste tijd idd wat langer. 1.5-2 weken soms wel.

@Tanto. Mutaflor zie ik niet snel van een plan verdwijnen.. Bij mij staat ie er al 2 jaar op :).. Maar ik snap je stress. Want is duur spul.

Geplaatst: 09 jan 2012, 13:40
door tanto
Hallo ben ik weer,

Zoals verwacht is mutaflor van mijn bhp af.
Nu heb ik dus 9 strips over. Bruikbaar tot 30-8-2012.

Wil iemand deze van me overnemen? Ik zal ze verzenden met koelelementen.

Groeten Tanto

Geplaatst: 02 mar 2012, 11:51
door joni
Hoi, wie heeft onlangs nog mutaflor capsules ergens kunnen bestellen, waar ze het ook naar Nederland versturen? Vast bedankt