Pagina 21 van 40
Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?
Geplaatst: 14 feb 2014, 09:58
door pauliene
Hoi Shar
Bel anders even voor een belafspraak, dan weet je zeker dat je hem aan
de telefoon krijgt.
Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?
Geplaatst: 14 feb 2014, 13:21
door wentie
Hoi Iedereen,
Naar aanleiding van onder andere dit topic wil ik mij graag aanmelden om behandeling te gaan volgen bij dokter Visser. Echter als ik het telefoonnummer van de parkstadkliniek bel krijg ik een mevrouw aan de lijn die me zegt dat dat het verkeerde nummer is, omdat dat alleen cardiozorg betreft... Kan iemand mij toevallig het goede nummer sturen? Bedankt!
Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?
Geplaatst: 14 feb 2014, 13:43
door lulu
Krijg je geen keuzemenu? Dan moet je dacht ik 2 kiezen en dan krijg je een Belgische dame...
Geplaatst: 14 feb 2014, 14:42
door wentie
Ja die belgische dame vertelde me dat dat niet de goede methode was. Ze zei dat Dr. Visser niet meer bij de CVS kliniek werkte, waarop ik antwoordde dat ik me daar bewust van was en toch graag een afspraak wilde. Toen zei ze, maar dit is cardiologische zorg dus hier moet je niet zijn?
Geplaatst: 14 feb 2014, 16:16
door lulu
Hee wentie dat vind ik heel gek...
Heb je 020 5063700 gebeld?
Geplaatst: 14 feb 2014, 16:56
door wentie
Ja, dat klopt lulu.
Het was ook een beetje een gek gesprek. Ik ga het maandag nog wel een keertje proberen dan.
Geplaatst: 14 feb 2014, 18:58
door lulu
Hoi wentie, vervelend!
Deze dame weet toch heus wel van de hoed en de rand...
Probeer het maandag idd nog eens.
Mss moet je telefonisch contact aanvragen zonder verdere uitleg.
Geplaatst: 14 feb 2014, 22:01
door she
Zeg gewoon dat je (telefonisch) afspraak wilt. Wel heb ik begrepen dat de assistente weg is. Of tijdelijk? ? Ik hoop dat het door blijft daar. Tenminste 1 zinnig mens in dit klo** gedoe.
Geplaatst: 14 feb 2014, 22:23
door asje
Heel vreemd. Maar idd, gewoon om een belafspraak vragen met Visser. Assistente is weg, ja.
Geplaatst: 14 feb 2014, 23:46
door willemijnd
wentie schreef:Ja die belgische dame vertelde me dat dat niet de goede methode was. Ze zei dat Dr. Visser niet meer bij de CVS kliniek werkte, waarop ik antwoordde dat ik me daar bewust van was en toch graag een afspraak wilde. Toen zei ze, maar dit is cardiologische zorg dus hier moet je niet zijn?
Vreemd dat je dat te horen kreeg. Ik heb ook die Belgische dame aan de lijn gehad en gewoon een afspraak met Visser gemaakt - niet erbij gezegd dat ik voor ME kwam. Maar MEers hebben toch ook cardiologische zorg nodig? Ik zou zoals al eerder gesuggereerd een afspraak maken en dan niet zeggen waarvoor het is.
Succes ermee, Willemijn
Geplaatst: 15 feb 2014, 02:12
door shar
Hoi Pauline,
bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn bericht....wist niet precies waar het moest
Ik ben bij Dr. Visser in behandeling geweest afgelopen jaar. Ik weet zijn tefefoonnrs. maar kan hem ondanks dat niet bereiken.
Ik heb berichten achtergelaten, ook bij de Belgische dames maar dr. Visser heeft er niet op gereageerd! Hij neemt zijn gsm ook niet op. Vandaar mijn vraag hier...
Geplaatst: 15 feb 2014, 02:19
door shar
@Asje...Visser had twee assistentes, zijn ze beide weg?
Geplaatst: 15 feb 2014, 10:41
door pauliene
@Shar
Graag gedaan

Ik zou het blijven proberen bij de Belgische dame. Gewoon zeggen ik ben patiƫnt bij dr. Visser en ik wil graag een belafspraak maken. Die komt hij meestal goed na.
Zelf heb ik ook wel eens problemen met Belgische dame, berichten worden slechtdoorgegeven.
Geplaatst: 15 feb 2014, 21:43
door asje
Ik weet de twee maar weet het ook niet, ik dacht dat de ene niet specifiek zijn assistente was.
Klopt, af en toe problemen met berichten ...
Geplaatst: 16 feb 2014, 02:45
door shar
@Pauline.....oke ja ik blijf het proberen. Ik herhaal mijn zin gewoon bij de Belgische dames en dan snappen ze het wel
@Asje....wist ik niet. Ik ben een keer door "beide" assistentes geholpen met afspraken