Misschien overbodig, maar toch: het is hierbij niet mijn bedoeling om partij te kiezen of om anderen partij te laten kiezen. Ook is het niet mijn bedoeling dat hier discussie ontstaat over de breuk tussen dr. Vermeulen en dr. Visser. Dit topic is bedoeld simpelweg om ervaringen uit te wisselen, zoals er zoveel van deze topics zijn op dit forum. Uiteraard kunnen dit zowel goede als slechte ervaringen zijn.
Zelf ben ik begonnen bij het CVS/ME Centrum Amsterdam, waar ik allerlei onderzoeken heb gehad bij dr. Vermeulen en dr. Visser. Hierover kun je lezen in mijn topic: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-t-6750.html
Dr. Visser heeft carnitine tabletten voorgeschreven. Ik heb opgebouwd tot 2 x 5 tabletten per dag, maar omdat ik geen verschil merkte tussen 3, 4 of 5 tabletten, gebruik ik inmiddels 2 x 3 tabletten per dag. Ik had/heb maandelijks een belafspraak met dr. Visser over hoe het gaat.
Gisteren had ik weer zo'n belafspraak en toen hadden we het over vitamine B12 injecties. Deze wil ik graag eens proberen omdat je er toch goede ervaringen over leest bij ME-patiënten, ondanks dat dit (nog) niet wetenschappelijk bewezen schijnt te zijn. Van dr. Visser mag ik dit gaan proberen, maar hij wil eerst met mijn huisarts bellen of deze hiermee accoord gaat. Eind volgende week hoor ik hier meer over. Ik ben benieuwd!
topic verplaatst naar rubriek 'biomedische behandelingen' - mod
Titel iets veranderd en sticky gemaakt - andere mod