ik heb nog een bloedtest laten doen,waaruit bleek dat schildklier alsook vitaminen inorde zijn (enkel wat weinig vitamine b maar wou op te lossen zijn met int zonneke te zitten...)
heb ook een best goede week achter de rug,tot ik gisteren duidelijk wat overmoedig werdt,de hele dag weg geweest (bij vrienden samen wat playstationspelletjes spelen en gezellig bijbabbelen,korte wandeling)
tot halverwege de namiddag ging het allemaal goed,maar dan heel weinig kracht in m'n handen,armen,benen,gevoel dat ik in m'n pizza in slaap ging vallen... me er wel verder doorgesleeurd omdat het zo gepland was en ik er ondanks de pijn en het moe zijn wel van genoot...
vandaag wel wat later opgestaan maar verder ook gewoon proberen doen wat gevraagd werd,winkelen,koken,bedden dekken,afwasmachine uitladen,veel met tranen in ogen en ogen half toe maar het lukte... gevoel dat omgevindg meer en meer gevoel krijgt dat ik niet terug wil gaan werken en dat ik daardoor altijd na een paar goede dagen weer wat slechte dagen "fake"
ook de dokter zegt dat ik stilaan toch terug wat moet gaan proberen want dat het anders alleen maar moeilijker en moeilijke rgaat worden...