cansada schreef:als wij nu zo stellig ervan overtuigd zijn dat een retrovirus ons ziek maakt, hoe kunnen we politiek Den Haag, in het bijzonder mevrouw Edith Schippers, dit dan duidelijk maken?
Dit is haar niet duidelijk te maken (en ze is niet eens blond) zij gelooft in CGT en GET bij ME/cvs. Heb ik van een collega VVD-er van haar begrepen......
Zij is ook één van die non-believers, en kan ook op de koffie gaan bij die wetenschappers en afgestudeerden in de "Weet-Niet-Kunde".
Lol @Louisa,... en dan weten we dat ook weer... @VGM: zet haar maar gauw uit je ME-hoofdje! Bij wie moeten we nu gaan aankloppen... de koningin? Daar slaap ik eerst maar een nachtje over, nu ga ik echt onder zeil, welterusten...
Cansada, en die tekst dan geplaatst in een tekstbalonnetje, uit de mond van een XMRV-virusmannetje. Ik zie het helemaal voor me. "ME" kun je dan zowel opvatten als me (ik) en M.E.
Als we niet bij Edith Schippers hoeven aan te kloppen voor erkenning bij wie dan wel, welke politicus durft op te komen voor dit invaliderende ziektebeeld, met de nadruk op durft
Lol @Nymf,… dan gebruiken we die machine uit de film ‘Honey, I Blew Up the Kid’ om ze supergroot te laten groeien. We drukken ze dan bordjes met tekst in hun vraatzuchtige monden:
En sturen we ze vervolgens naar Den Haag…
@VGM, … ik zou nog terugkomen op gisteravond:
“De diagnose myalgische encefalomyelitis dateert uit 1956 toen kort na elkaar diverse uitbraken van de ziekte hadden plaatsgevonden en bij enkele autopsies ontstekingen in hersenen en ruggenmerg werden geconstateerd” :
Dan is het retrovirus toch veel ouder dan de jaren 80, of spelen die vaccinaties (ook) een rol in deze
P.s.; chronische ontsteking van de hersenen past wel in het beeld van een actief retrovirus.
Weleens gelezen hoeveel ME-ers ernstige geheugenproblemen hebben en brainfog, m.i. duidt dat op een (permanente?!) hersenbeschadiging
We gaan net zolang door totdat we (energie hebben en) de enig juiste theorie boven water is gekomen, ME-patienten dreigen anders te verdrinken in het CGT/GET-water
verlorengezondheidman schreef:Als we niet bij Edith Schippers hoeven aan te kloppen voor erkenning bij wie dan wel, welke politicus durft op te komen voor dit invaliderende ziektebeeld, met de nadruk op durft
Misschien deze personen?
De Kamerleden Mirjam Sterk (CDA), Roos Vermeij (PvdA) en Paul Ulenbelt (SP)
De Steungroep heeft gehoor bij hen gekregen en met hen gebabbeld op 30 maart jl. En gaan verder babbelen op 27 april a.s., zij het op gebied van keuringen, maar deze 3 weten kennelijk iets meer van ME/cvs?