groetjes, Visje
Moderator: Moderators
Ik werk inmiddels ook via word inderdaad. Dat gaat me geen tweede keer overkomenfreewilly schreef:Beste Ridder,
Goed punt heb je! Had al op mijn "verlanglijstje" staan dat we 1 of twee mensen in een ziekenhuis bed mee zouden moeten nemen. Dit is niet de eerste Demo die ik organiseer, dus ik weet inmiddels waar ik op moet letten. Aandachtspunten zijn altijd welkom. Wat betreft het onzichtbare, daar kan de docu van Sonja wellicht ook wat in gaan betekenen. Maar alles staat nog in de kinderschoenen. Er moet eerst nog een hoop uitgezocht en geregeld worden. Een zee van foto's van mensen die er niet bij zijn geeft op zich ook wel een statement hoor. Belangrijkste zijn de dingen die we aan de minister zullen overhandigen. Ook daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ben me er zorgvuldig in aan het verdiepen...
btw. Ik typ mijn berichten vaak eerst in Word en kopieer ze dan naar het forumScheelt als de site je uitlogd...
Ik betoog ook niet dat we het niet moeten doen, ik benadruk dat we het goed moeten doen (dus inclusief de onzichtbare groep), en dat er wel degelijk schade ontstaat als deze groep thuis moet blijven. We weten toch allemaal dat mensen en politiek denken: "als je in staat bent om naar Den Haag te komen en een demonstratie op poten te zetten, dan kan je onmogelijk lichamelijk ziek zijn". Daar hebben we toch allemaal ervaring mee? Wie heeft er niet te horen gekregen op het UWV: jij bent niet ziek hoor, je zit hier toch, je komt toch lopend de spreekkamer in, je komt toch prima uit je woorden?freewilly schreef:Beste Ridder,
De beeldvorming op dit moment is K*T, dus dat kan door dit soort dingen alleen maar beter worden. Denk niet dat we iets te verliezen hebben. Ook voor degene die nog wel energie hebben om te komen gaat het zwaar zijn. Ik weet zeker dat ik daarna ook weer zo'n 3 dagen in de lappenmand lig, maar dat is het me meer dan waard. Van het niets doen en lijdend af wachten wordt ik echt gek.Kan daar niet tegen om al het onrecht maar zo maar over ons heen te laten komen. Denk dat de meesten het meer dan zat zijn.
..