zelf bedachte uitspraken

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

@Cansado,

"Weleens van economische belangen en verdere privatisering in de gezondheidszorg gehoord, soms lijkt het wel of ziektes rendabel moeten zijn om uiteindelijk erkend te worden, als een nieuw pak suiker dat op de markt moet worden uitgebracht?"
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

verlorengezondheidman schreef:@Cansado,

"Weleens van economische belangen en verdere privatisering in de gezondheidszorg gehoord, soms lijkt het wel of ziektes rendabel moeten zijn om uiteindelijk erkend te worden, als een nieuw pak suiker dat op de markt moet worden uitgebracht?"
cansado schreef:“Artsen en vermoeidheidsdeskundigen zouden ter verantwoording moeten worden geroepen voor het verspillen van (subsidie)geld van de belastingbetaler op de psychologische/psychosomatische onderzoek naar/behandeling van M.E./CVS.”
Misschien lees jij mijn uitspraken niet juist maar we zitten wel op één lijn dunkt mij... ook al is er nergens geen speld tussen te krijgen. Klagen doe je maar bij Edith Schippers! :lol: :wink:
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

@Cansado,

Ik heb zoveel klachten dat ik niet weet waar ik moet beginnen met klagen, algehele onbegrip artsen, geen erkenning en medicijnen tel ik "lekker" ook als klachten mee... :wink:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@VGHM, je klaagt maar een eind weg, maar doe het dan wel hier s.v.p. als je niet naar Edith durft te gaan (om over ME te beklagen):

http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... &start=615
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

tja de overheid wil me/cvs niet eens erkennen door dat het veeeeeeeel geld voor ze gaat kosten, dus over die econimische belangen heb je wel gelijk verlorengezondheidman.
het is een triest verhaal maar wel waar. het is een economische maatschappij

luna923
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“Onwetendheid rechtvaardigt het onbegrip, maar onbegrip rechtvaardigt niet de onwetendheid.”

“De oorzaak van M.E./CVS is nog onbekend, maar het al wel bekend wat de gevolgen zijn.”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“Door M.E./CVS heb ik opeens veel bijkomende klachten waarvan ik helaas ook niet zomaar even afkom.”

“Artsen zouden i.p.v. AB kuren, immuun versterkende middelen moeten voorschrijven of valt hiermee uit commercieel oogpunt nagenoeg geen winst te behalen?”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“It’s crystal clear to me that I have ME, because I can’t think clearly enough.”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“Does anyone know how to beat ME, because I am sick and tired of ME self.”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“Als ik de Koningin zou zijn, dan kon het Volk ME wel wat schelen en zou ik ME Volk wel beter behandelen.”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“Men kan mij net zo goed uit de ouderlijke macht ontzetten, want in een gezin is ‘een zieke aan ’t hoofd’ ook niet bepaald een goede zet.”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

“ 'Het leven is een geschenk, maar je krijgt het niet cadeau’, M.E./CVS heb ik cadeau gekregen, dus een leven als geschenk kan ik wel vergeten.”
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi cansada,

Je bent er weer, mooi zo, en gezellig :wink: :lol:.

Groetjes, Louisa
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Dank je @Louisa, ik had me even onttrokken aan de (be)drukte (sfeer) hier... maar eigenlijk ben ik...:

“... ‘Terug van nooit weggeweest’, evenals ME ziekte! En fijn om gemist te worden, maar het is nog fijner om ME te missen.” :lol: :wink:
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi cansada,
cansada schreef:Dank je @Louisa, ik had me even onttrokken aan de (be)drukte (sfeer) hier... maar eigenlijk ben ik...:
Hmmm, ja, dat had ik wel begrepen. Maar, daarom mag je wat mij betreft, niet wegblijven.
Dat komen wij in het dagelijkse leven toch ook tegen?, gewoon proberen er boven te staan en met de mensen contacten waarmee het wel leuk is.

:wink: En is het voor jou misschien mogelijk om naar Utrecht komen?, bij de kleine ME-meeting die wij aan het organiseren zijn? Of ben je daar te ziek voor en gaat dat niet lukken?
:lol: Marieke16 krijgt alle credits, zij heeft het idee hier gelanceerd:.......: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... r-asc.html
cansada schreef:“... ‘Terug van nooit weggeweest’, evenals ME ziekte! En fijn om gemist te worden, maar het is nog fijner om ME te missen.” :lol: :wink:
:wink: Is weer heel sterk, je bent inderdaad weer "Back"!

Groetjes, Louisa
Plaats reactie