Onbegrip bij dierbaren.... heel bekend. Kostte mij m'n relatie die ME/cvs.
 Onbegrip bij dierbaren.... heel bekend. Kostte mij m'n relatie die ME/cvs.En een topic daarover is wel leuk (beetje verkeerde woord, meer verhelderend) om t.z.t. te lezen: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... art-0.html
Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
 Onbegrip bij dierbaren.... heel bekend. Kostte mij m'n relatie die ME/cvs.
 Onbegrip bij dierbaren.... heel bekend. Kostte mij m'n relatie die ME/cvs. dapper, dat je begint, helemaal goed.
 dapper, dat je begint, helemaal goed. En daarom vroeg ik onder andere naar de Vitamine B12 en Vitamine D. Gebruik je intussen medicaties/B12 injecties, B12 supplementen, vitamine D medicatie? Of nog niet?
 En daarom vroeg ik onder andere naar de Vitamine B12 en Vitamine D. Gebruik je intussen medicaties/B12 injecties, B12 supplementen, vitamine D medicatie? Of nog niet?Ik stel helemaal niets, ik hoop dat je dat inmiddels begrijpt.sonjasilva schreef:Stel dat Louisa gelijk heeft en ik heb CV (terwijk ik nagenoeg ALLE beschreven symptomen van ME heb) dan nog? Is dat dan beter ofzo? Ik voel me nog net zo ziek. Dat stuit me teglen de bevallige borsten
 Nogmaals, ik probeer je te helpen en informatie te geven. Ik hoop dat je die kunt aannemen.
 Nogmaals, ik probeer je te helpen en informatie te geven. Ik hoop dat je die kunt aannemen. . Maar toch heftig, besef me daardoor al te meer dat ik geluk heb gehad dit forum zo snel te vinden zeg.
. Maar toch heftig, besef me daardoor al te meer dat ik geluk heb gehad dit forum zo snel te vinden zeg.
 .
. .
. )
 ) , maar ik kan me van mezelf ook nog herinneren dat ik (toen ik de diagnose had gekregen) in eerste instantie in de eerste versnelling aan de slag ging met zoeken naar informatie, oplossingen etc. Met als gevolg dat ik daarna een tijd nog vermoeider was dan ik al was.. Dus probeer het een beetje te doseren, voor zover mogelijk dan
, maar ik kan me van mezelf ook nog herinneren dat ik (toen ik de diagnose had gekregen) in eerste instantie in de eerste versnelling aan de slag ging met zoeken naar informatie, oplossingen etc. Met als gevolg dat ik daarna een tijd nog vermoeider was dan ik al was.. Dus probeer het een beetje te doseren, voor zover mogelijk dan  .
.