moeilijk wakker worden

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

nasa
Actief lid

Bericht door nasa »

Heb hier bijna altijd last van, heel moeilijk opstaan. Was een tijd beter, nu weer erger.
Ik kan soms gewoon niet opstaan. Wekker duw ik af in mijn slaap, of laat ik gewoon lopen, hij stopt na anderhalf uur :P Als ik ergens moet zijn reken ik nu 2u voor ik moet vertrekken. Dan lig ik anderhalf uur wakker te worden en heb ik nog een half uurtje om snel te douchen en m'n spullen te pakken.
Als ik niet uit bed kan, slaap ik gewoon verder. Mijn ogen willen niet open, mijn lichaam wil niet wakker worden. Ik droomde vorige week toen ik niet wakker raakte dat ik mijn ogen niet meer openkreeg. Ik was in mijn droom iedereen aan het overtuigen dat ik wakker was, maar dat mijn ogen gewoon niet meer open gingen.

Als baby al moest ik lang kunnen slapen (tot 11u). Mijn bioritme is ook heel laat 's nachts wakker en tot de middag slapen. Lastig...
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

Worden jullie 's-morgens ook vaak wakker met een metaalsmaak / bloedsmaak in je mond, daarbij wil ik wel opmerken dat ik last heb van meerdere chronische tandvleesontstekingen, wat deze smaak misschien wel kan verklaren :?:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Misschien adem je wel ijzer uit? :P Wordt de lucht zwaar van, wat je weer in moet ademen, valt dan lekker hard op je longen.

Alle gekheid op een stokje... ik weet niet of dat daar door zou kunnen komen, het klinkt wel logisch. Word zelf nooit met metaalsmaak wakker.
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door danny1964 »

@vghm een metaal/bloedsmaak heb ik nog nooit gehad

@ nasa die 2 u zijn HEEL herkenbaar , dat is ook minstens de tijd dat ik nodig heb.
Als ik wakker wordt doe ik gemiddeld (een half uur tot een uur) bewegingen in bed om alle spieren en gewrichten los te krijgen, een beetje stretchen, rusten, terug wat oefeningen en éénmaal uit bed zachtjes op gang komen :)
En als ik voor de job een dag echt vroeg er uit moet dan lukt dat wel maar daar moet ik toch minstens 2 dagen voor boeten. Vorige week moest ik om 6 u 's ochtends beginnen en om 12 u was ik al thuis , direct het bed in en een dutje gedaan maar twee dagen later was ik het nog aan het uitzweten ...
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb ook geen metaal smaak in mijn mond.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie