Hoi Tantotanto schreef:Ik slik nu 4 dagen LDN (0,5 mg), maar ik voel me (veel) slechter dan voordat ik met de LDN begon.
Duizelig, pijnlijke benen, zeer slechte coördinatie; allemaal erger geworden.
Hoort dit erbij? Ik vind het moeilijk vol te houden zo.
Misschien heb ik wat peptalk nodig.
Ik ben geen arts, gelukkig niet anders was mijn kerkhof nog groter.

maar ik heb ondertussen wel ervaring met zelf alles uitzoeken om weer te kunnen functioneren en ik ben ook heel vermoeid geweest bij verhoging LDN en heb momenten gehad als dat zo doorgaat stop ik ermee, pfffff wat moe wat moe.
maar ik heb gelukkig volgehouden en ik ben aanzienlijk verbeterd.
Bij mij zijn van de minimaal 20 klachten er wel 15 klachten afgenomen,
laten het er 10 zijn. ( we weten dat een ME patient nu 1maal heel veel klachten kan hebben)
ik herstel sneller na inspanning en mijn darmen zijn zo goed als "genezen"
ik vind genezen een groot woord, maar mijn darmen herstellen
( nu na 9 jaar ziek te zijn )
altijd in die 9 jaar ziek zijn,
dag in dag uit problemen gehad met de darmen en kreeg het nooit onder controle,
de eerste jaren zijn mijn klachten natuurlijk door artsen genegeerd toen ik klaagde over mijn darmen, totaal genegeerd.
Waardoor natuurlijk alles van kwaad tot erger werd.
en nu na 9 jaar en in een paar maand tijd door ldn zijn de darmen gewoon onder controle, zo goed als..........we zijn er nog niet.

dus mijn advies: volhouden........
sterkte ermee.
Ik moet ook nog verhogen van 4 mg ldn ga ik zeker nog naar de 4.5 mg ldn.
maar zie er wel tegenop......pffffffffffff
maar daarom begin ik nu nog ff niet aan.
Eerst weer vertrouwen in mijn doen en laten krijgen en weer schade inhalen van weer niets kunnen naar weer dingen ondernemen en zien hoe het verloopt etc.
Als je van de 9 jaar ziek zijn nog geen half jaar op de been bent gebleven dan heeft dat ook weer tijd nodig om daar weer vertrouwen in te krijgen en dat gaat ook niet vanzelfsprekend.
Moet ik ook hard aan werken keer op keer, dag in dag uit / jaar in jaar uit.
Maar ik ga nu misschien/mogelijk van bijna een half jaar op de been blijven,
ga ik dit jaar naar een jaar op de been blijven en dat was me zonder ldn niet gelukt....... dat gaat me lukken..............toch!!!! JA......
Maar ik ben op de goede weg.......!!!!