Ik denk alleen dat de dosis nu toch nog wat laag is om er veel van te verwachten. Dus na de feestdagen toch wat gaan opdrijven. Per hoeveel verhoogde jij?
Moderator: Moderators
Hey danev,danev schreef:Ook maar even melden hier, ondanks dat ik misschien niet op dit forum thuis hoor... Ik ben hier terecht gekomen via google en lees al even mee met dit topic.
Naja; mochten er bevindingen zijn van mijn kant dan meld ik ze
Dank jeHeel veel succes met LDN
Ik heb begrepen dat er bij ME/CVS altijd sprake is van een sterke afname in fysiek uithoudingsvermogen; en dat valt bij mij eerlijk gezegd wel mee. Mijn klachten worden niet erger wanneer ik bijvoorbeeld de dag ervoor een half uur heb hardgelopen. (Dat neemt niet weg dat ik er toch een hekel aan heb maar dat is een ander verhaal)en je klachten komen voor mij erg naar de richting van ME/cvs(maar dat blijft gissen want ik ken je niet)
Ik heb al enkele bloedonderzoeken gehad, waar ook op endocrinologisch vlak is getest; volgens de uitslagen zou ik zo gezond moeten zijn als een vis; alles lag in ieder geval mooi binnen de referentiewaarden.ben je wel eens getest op lyme?
voedsel allergieen?
en ik denk dat je een man bent, hebben ze hormonaal onderzoek gedaan?
Er wordt getest op te hoge exorfinewaarden; zo ver ik heb begrepen kunnen deze, afhankelijk van de persoon, komen uit gluten, caseine, soya en ei. Ik had blijkbaar 4x de maximaal aanvaardbare hoeveelheid exorfinen van gluten en caseine.karolien schreef:Danev,
Volgens mijn ervaring is zo'n vega-test toch wel betrouwbaar.
En komen niet alle voedselintoleranties uit je urine-onderzoek bij De Poort?
Of word daar alleen op gluten en melk getest?(is bij mij al een tijdje geleden)