Ik heb het stuk over Maes geprint en neem het mee naar mijn huisarts.....
Het is toch te schandalig om los te lopen......ik wil hier toch ook wat mee doen al weet ik niet hoe
Ik wil beginnen bij de huisarts gewoon om aan te geven hoe er wordt omgegaan met artsen die het zo goed met ons voor hebben!!
@Louisa Ik begrijp je terughoudendheid tegenover de Stichting wel... maar probeer van me aan te nemen dat de Stichting aan het veranderen is

enne ik heb geen aandelen hoor
Door dit soort berichten te publiceren geeft toch al iets aan???
Ze staan zeker niet meer voor de 100% achter Nijmegen omdat ze weten van patienten/lotgenoten hebben aangegeven dat de beruchte therapieen niet bij ELKE ME/cvs patient helpt maar juist zieker maakt.....er zijn nog steeds mensen die de stempel ME/cvs krijgen die wel genezen dus daar komt weer die verdomde vuilnisbak om de hoek
Ik kom het in mijn eigen omgeving ook tegen ......helemaal genezen van ME/cvs door de therapieen.....ik krijg dan een heel naar gevoel over me heen want die mensen hebben geen ME/cvs (het ziektebeeld......) maar bv een burnout oid maar ze hebben wel de diagnose ME/cvs gekregen en dat is toch waanzin maar het gebeurd
Ik heb al eerder aangegeven dat het ziektebeeld een andere naam moet gaan krijgen en mss zelfs in verschillende gradaties .....ik weet het niet maar ik blijf van mening dat ME/cvs bij veel mensen van dit forum die niet alleen moe zijn maar ook veel meer klachten hebben vooral neurologisch echt een andere benaming moeten krijgen voor een ziektebeeld die lichamelijk is en niet psychisch......maar ja de diagnose en onderzoeken he dat is op dit moment echt nog teveel onduidelijk...
Ik hoop dat er begrepen wordt wat ik bedoel want ik vind het erg moeilijk om goed uit te leggen zonder iemand te kwetsen.....
Lieve groeten Niessie