slecht gebit

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

@ Marlene, lidocaine is toch gelijk aan xylocaine, wat wij met onze b12 meespuiten?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Is inderdaad zo Tanto.

Er zijn verschillen in de samenstelling van de vitamine B12 ampullen heb ik gemerkt.

Sommige merken doen pijn en vereisen Xylocaine om de inspuiting dragelijk te maken.

Anderen zijn volledig pijnloos! Geen Xylocaine nodig dus! Deze merken kosten ook meer. voor wat hoort wat.

Hetgeen ik nu gebruik is Nycomed. Ik bestel het bij de apotheker. Niet los te verkrijgen in België, wel in Nederland. Kost daar ook een pak minder dan hier.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
urania
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 nov 2010, 17:14

Bericht door urania »

Zucht. Het gebit is zooo hard werken. Ontstekingen, tenzij flossen + borsteltjes interdentair +poetsen en dan nog elke 2-3 maanden plak laten verwijderen. Volgens de tandarts zorgt de hoge zuurtegraad in mijn mond voor sneller tandsteen. Ook CVS? Geen idee.
Gebruikersavatar
kimmeken
Actief lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 okt 2010, 06:55

Bericht door kimmeken »

nee er is geen oorzaak gevonden maar toen wist ik ook nog niet dat ik lupus had he meschien heeft het er wel mee te maken
groetjes
Plaats reactie