) en toch word ik aan de lopende band neergeschoten, de wildste achtervolgingen, springen op treinen, door tunnels grotten ed. regelmatig vlieg ik tijdens achtervolgingen hele trappen af in eindeloze trappenhuizen, loop ik op straat tussen explosies, neerstortende viegtuigen, heb ik confrontaties met inbrekers, moet ik vechten (oa met honkbalknuppel
 ) en toch word ik aan de lopende band neergeschoten, de wildste achtervolgingen, springen op treinen, door tunnels grotten ed. regelmatig vlieg ik tijdens achtervolgingen hele trappen af in eindeloze trappenhuizen, loop ik op straat tussen explosies, neerstortende viegtuigen, heb ik confrontaties met inbrekers, moet ik vechten (oa met honkbalknuppel  ), vluchten, soms weet ik nog 4-5 verschillende dromen/ delen daarvan en soms droom ik zulke bizarre dingen dat ik me afvraag, waar komt dit nu weer vandaan, soms moet ik lachen om de idiote avonturen die ik 's nachts meemaak
 ), vluchten, soms weet ik nog 4-5 verschillende dromen/ delen daarvan en soms droom ik zulke bizarre dingen dat ik me afvraag, waar komt dit nu weer vandaan, soms moet ik lachen om de idiote avonturen die ik 's nachts meemaak  . In de loop van de ochtend ben ik de meeste dromen weer kwijt.
 . In de loop van de ochtend ben ik de meeste dromen weer kwijt. groetjes, Visje

wat totaal niet heeft geholpen......
 wat totaal niet heeft geholpen......