Bedankt voor je reactie

Alleen één klein GROOT probleempje.
Ik snap er niet echt veel van, kunt U het misschien een beetje uitleggen
Bedankt alvast

Doei doei,,
Groetjes Dominique

Moderator: Moderators

) het zelf ervaart...
 ) het zelf ervaart...  ) het wel heel anders???
 ) het wel heel anders??? 

) er zelf van heeft, kom dan met adviezen en zo.
 ) er zelf van heeft, kom dan met adviezen en zo.  

. Ik was speciaal voor haar thuis gebleven, omdat ze ME had en ook nog de gggriep.Lief hé? Hihi. Maar goed, ze voelt zich nog klote als ik het zo mag zeggen, want het is nog dubbelop ook
. Ik was speciaal voor haar thuis gebleven, omdat ze ME had en ook nog de gggriep.Lief hé? Hihi. Maar goed, ze voelt zich nog klote als ik het zo mag zeggen, want het is nog dubbelop ook   

Zo even uit mijn blote hoofd.
 Zo even uit mijn blote hoofd. . Want ik heb nogal een dominante, idiote, enz vader. Ik heb nogal zelf een traumatisch verleden, maar hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan
 . Want ik heb nogal een dominante, idiote, enz vader. Ik heb nogal zelf een traumatisch verleden, maar hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan   . Wij zijn namelijk  2 keer!!!ondergedoken geweest. Mijn moeder heeft altijd voor ons gevochten. Dit is ook één van de redenen dat mijn moeder zo ziek is geworden.
 . Wij zijn namelijk  2 keer!!!ondergedoken geweest. Mijn moeder heeft altijd voor ons gevochten. Dit is ook één van de redenen dat mijn moeder zo ziek is geworden.  . Dus ik heb wel iemand om er over te praten. Mijn vader is trouwens van Iraanse afkomst. En heeft heel veel peper in zijn bloed zitten!!! Hij heeft het mijn moeder heel moeilijk gemaakt. Het is nog een wonder dat wij niet in een psychiatrische inrichting zitten.
. Dus ik heb wel iemand om er over te praten. Mijn vader is trouwens van Iraanse afkomst. En heeft heel veel peper in zijn bloed zitten!!! Hij heeft het mijn moeder heel moeilijk gemaakt. Het is nog een wonder dat wij niet in een psychiatrische inrichting zitten.  ,
 , 
  do als je wilt spuien gewoon doen dag lieve schatten allebei en ook kleine puk een knuf van alie
 do als je wilt spuien gewoon doen dag lieve schatten allebei en ook kleine puk een knuf van alie