Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben dus Dominique, dochter van Jolana zoals hier boven staat. Ik ben 14 jaar, zit dus nog op school en ik heb best wel een leuk sociaal leven. Hoewel mijn moeder ziek is. Ik zal hier mijn verhaal vertellen over hoe ik vind dat mijn moeder er mee omgaat, hoe het voor mij is en dat veel mensen het niet begrijpen

Mijn moeder ziet er altijd leuk uit en verzorgd. Dat zien mensen ook, ze lacht altijd, maar ik weet dat ze zich diep van binnen heel erg klote voelt. Maar de mensen zien haar van de buitenkant, en niet van de binnenkant. Ze denken dat ze zich aanstelt. ( Ze heeft zelfs familie leden verloren, omdat zij haar niet begrepen). Nou ik weet één ding mijn moeder stelt zich zeker niet aan en probeert nog overeind te staan. En dat vind ik heel erg knap. We hebben erge problemen gehad en niet alleen met ME, maar zie hier het resultaat ze zit hier op de site en ze staat nog overeind

Even terug naar hoe ze zich voelt. Elke dag is een gevecht om haar zelf te redden. Ik help haar heel veel en nog meer dan dat. Ik zou zelfs mijn studie willen stoppen om haar te helpen. maar wij hebben samen ook een HELE goede band . Dus WIJ ZIJN NIET TE BREKEN!!! We hebben ook heel veel lol samen. Maar het is wel jammer dat ik niet altijd bijv; naar de stad kan gaan of naar de Efteling ofzoiets.

Maar ik ben opgegroeid met die ziekte. Dus ik weet niet anders. Vroeger weet ik wel dat we meer deden, maar toch snap ik haar best. Als zij ook verdriet heeft, heb ik dat ook

-xxx-
Groetjes,
Dominique