Daily Health Propack = Daily Health Support?
Moderator: Moderators
- annemoontje
- VIP-donateur
Er is ook een verschil in magnesium Tanto. Dat we best magnesium mogen hebben wist ik, het zit nu ook in supplementen die ik slik via DML (dubbel zelfs zag ik toen ik keek naar wat in de Ultra ATP en de Support zit), maar als je zelf magnesium gaat kopen moet je gewoon oppassen omdat dit ook de soort kan zijn die niet handig is in alle gevallen, zoals ik die had een aantal jaar geleden. Ik kreeg van die behandelaar die me meteen van de magnesium die ik gebruikte afhaalde een andere soort voorgeschreven (of andere vorm, combinatie met iets anders, zoiets). Daarom waarschuwde ik.B-magnum is ook best hooggedoseerd. Dus het kan dus toch. Ik zal het aan DML voorleggen als ik eraan denk. Ik vind het aandeel magnesium in DHP/S niet heel erg hoog trouwens.
Zolang DML iets voorschrijft kan het sowieso geen kwaad.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Annemoontje, ik neem je raad ook zeker ter harte.
Ik zal het niet op eigen initiatief gaan nemen. Dat is het voordeel als je een behandelend arts hebt. Dan kun je het bespreken.
Dank voor je aanvulling.
Ik zal het niet op eigen initiatief gaan nemen. Dat is het voordeel als je een behandelend arts hebt. Dan kun je het bespreken.
Dank voor je aanvulling.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
- annemoontje
- VIP-donateur
Oke! En idd, fijn om een arts te hebben die echt weet wat goed is voor ons, waar wij alleen maar een beetje naar kunnen raden.. 

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
- martine030
- Actief lid
Daily health support is weer leverbaar:
www.protea-nutraceuticals.nl/product_in ... ucts_id/33
www.protea-nutraceuticals.nl/product_in ... ucts_id/33
- martine030
- Actief lid
Ik heb vorige week ook DHS besteld en reeds ontvangen
Maar nu lijkt mij dit andere DHS dan voordien nml
De harde roze tablet is nu Licht Groen en ze zijn ook per setje van 5 verpakt in een klein zakje met plastiek zip sluiting
Vroeger waren ze ook per 5 verpakt,maar met 2 dosisen aan elkaar
Het lijkt mij dat deze nu de Daily Health Propack is ipv DHS
Heb een mail gestuurd naar protea voor info,maar krijg geen antwoord
Maar nu lijkt mij dit andere DHS dan voordien nml
De harde roze tablet is nu Licht Groen en ze zijn ook per setje van 5 verpakt in een klein zakje met plastiek zip sluiting
Vroeger waren ze ook per 5 verpakt,maar met 2 dosisen aan elkaar
Het lijkt mij dat deze nu de Daily Health Propack is ipv DHS
Heb een mail gestuurd naar protea voor info,maar krijg geen antwoord
Vandaag toch antwoord gekregen
Beste,
De samenstelling van de vorige roze tablet is niet veranderd ten opzichte van de nieuwe. Die lichte groene kleur is een nieuwe chlorofyl coating.
Dit is onze eigen samenstelling, het kan gelijkenissen vertonen met de Propack maar dit is niet hetzelfde product.
Indien u nog vragen heeft hieromtrent, aarzel dan niet van ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Protea-Nutraceuticals
Beste,
De samenstelling van de vorige roze tablet is niet veranderd ten opzichte van de nieuwe. Die lichte groene kleur is een nieuwe chlorofyl coating.
Dit is onze eigen samenstelling, het kan gelijkenissen vertonen met de Propack maar dit is niet hetzelfde product.
Indien u nog vragen heeft hieromtrent, aarzel dan niet van ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Protea-Nutraceuticals