Daily Health Propack = Daily Health Support?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

metoo schreef:-Zie op de site van Protea momenteel de Daily Health Support niet staan?
Kijk ik niet goed, of is deze niet leverbaar? Iemand een idee, of waar het evt. nog meer te krijgen zou kunnen zijn?
metoo schreef:Ook de Daily Health kan ik niet vinden bij Protea, iemand deze onlangs nog kunnen bestellen?
Staat er inderdaad niet tussen momenteel bij protea.. Hij is vaker (tijdelijk) op geweest.. Bij andere online shops zijn ze vaak wel duurder.. :-S
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Ha Lynn,
Ik heb het bij andere shops nog niet gevonden?
Alleen deze, maar twijfel of het omhetzelfde product gaat...
http://www.healthpower.nl/daily-health- ... fa401e3f16
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Ja dat is hem wel denk ik, maar volgens mij wel stukkie duurder.. Als je contact opneemt met Protea weten ze vast wanneer het weer leverbaar is.. 2 weken terug stond ie er nog tussen volgens mij!
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Heb Protea een mailtje gestuurd...hoop dat ze daarop antwoorden...had liever even gebeld maar kan nergens een tel. nr. vinden, klopt dat? Anders bestel ik wel die andere denk ik, is nu ook in de aanbieding, dan scheelt het volgens mij niet zoveel...heb ik alleen wel iets meer dan ik nodig heb, maar dat komt wel op toch ;-)
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

@Meteoo: ik slik zelf ook Pro Health van Protea, maar de link die jij net aangaf, zou ik niet doen hoor... 2 keer zo duur, maar gebruik is: 1 keer in de ochtend, terwijl van Protea je in de ochtend en avond een zakje moet nemen en de pillen zien er ook anders uit op het eerste gezicht. Bel even naar protea of stuur een mail, dan weet je meteen hoe of wat!
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

[quote="kim27 Bel even naar protea of stuur een mail, dan weet je meteen hoe of wat![/quote]

Ja, ik twijfelde ook of het wel hetzelfde is...
Heb je mss een tel. nr. van Protea, kan het nergens vinden nl. alleen fax. nr. Mailtje heb ik al gestuurd, maar weet niet of ze snel antw. en zou het graag vandaag nog even weten...moet nl. nog meer bestellen daar en doe het graag in 1 keer allemaal.
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ik weet niet of ik het nu mss verkeerd begrijp, maar er zijn 2 Daily Health producten. Ik had eerst een paar maanden die jij aangaf met je link Metoo, Daily Health Pro Pack. En nu heb ik een vergelijkbare naam, maar van Protea, Daily Health Support . Van de Daily Health Pro Pack (die jij dus volgens mij moet hebben) heb ik nog voor 3 maanden over omdat ik met m'n warhoofd per ongeluk voor 6 maanden berekend had (verpakkingen nog geseald in plastic). Als we er over uit zijn of het echt die is die jij bedoelt mag je ze van me overnemen voor een vriendelijker prijsje als je dat zou willen.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

Bericht door metoo »

Ha Annemoontje,
Dankjewel voor je aanbod...
Op mijn Beh. plan staat Daily Health Support 2x daags, dus ga ervanuit dat hij Protea bedoeld omdat daar ook het bestel formulier ervan bij zit. Mocht hij daar nu niet te krijgen zijn dacht ik die andere te kunnen nemen, maar weet niet of er hetzelfde inzit? Anders heb ik zeker wel interesse...Mss kan jij eens op de verpakking kijken en verglijken? Alvast bedankt!
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hi Metoo,

Ik heb het vorige week nog besteld bij Protea (door omstandigheden nog onderweg).
Ik heb er een mail achteraan gestuurd en kreeg snel reactie.
Dus ik denk dat je het best gewoon kan vragen wanneer het weer op voorraad is.

Groeten Tanto
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ha Metoo: idd, de Daily Health Support is idd van Protea en flink anders dan de DH Pro Pack (al zijn er ook genoeg overeenkomsten). Ik heb deze ook onlangs besteld bij Protea en ontvangen, dus denk idd net als Tanto dat ze effe door de voorraden heen zijn met al die DML-gangers :wink: Dan ken ik je niet helpen helaas. Ik heb zelf ook gekeken of ik de Pro Pack zou gebruiken ipv de Support (omdat ik nog zoveel had), maar de verschillen zijn te groot en je mist daarmee teveel dat in de Support zit. Ik zou het dus echt houden op die van Protea..
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
kim27
Actief lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 dec 2009, 10:45
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Sorry, ik zeg wel heel leuk: bel even, maar ze hebben helemaal geen telefoonnummer :-S Maar ik heb ook weleens gemaild en je krijgt inderdaad, zoals Tanto zegt, snel een reactie denk ik...

Daarnaast wil ik je heel veel sterkte wensen met de Tiberal! 20 dagen is lang! Heb er net 10 achter mijn kiezen en ben aardig van de wereld... ;-) maar ja, iedereen reageert anders, succes ermee!!!
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

annemoontje schreef:Ha Metoo: idd, de Daily Health Support is idd van Protea en flink anders dan de DH Pro Pack (al zijn er ook genoeg overeenkomsten). Ik heb deze ook onlangs besteld bij Protea en ontvangen, dus denk idd net als Tanto dat ze effe door de voorraden heen zijn met al die DML-gangers :wink: Dan ken ik je niet helpen helaas. Ik heb zelf ook gekeken of ik de Pro Pack zou gebruiken ipv de Support (omdat ik nog zoveel had), maar de verschillen zijn te groot en je mist daarmee teveel dat in de Support zit. Ik zou het dus echt houden op die van Protea..
Hey annemoontje,

Goed dat ik dit lees. Ben nl. al een tijdje de propack terug aan 't nemen, maar nu ik op mijn behandelschema kijk, staat er idd ook ' daily health support' op. Had er totaal geen idee van dat dat iets anders was, en gezien ik nog een doos had staan, ben ik nietsvermoedend met de propack begonnen. Is het verschil dan zo groot tussen beide produkten ?
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Hoi Cleopatra,
Ik had dat denk ik ook gedaan hoor, maar mijn vriend zoekt dit soort dingen altijd uit en toen ik zei, zal wel ongeveer hetzelfde zijn, keek hij toch naar de ingrediënten van beide en vond toch teveel verschillen. Het ging vooral om de hoeveelheden van de supplementen die nogal eens behoorlijk anders waren, soms bij de Support 10 of 20x zo hoog als bij de Pro Pack. Soms ook de soorten voedingsstoffen die anders waren geloof ik. Ik weet het niet meer precies hoe of wat helaas (en hij ook niet, kwam net binnen wandelen). We hebben iig besloten dat de verschillen te groot waren om de Pro Pack in plaats ervan te gebruiken. Vandaar. Maar mss kan dat best hoor, ik heb geen idee. Ik kan zo de lijsten met ingrediënten ook niet vinden op internet... Is het een idee deze vraag voor te leggen bij Himmunitas?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Ik ga het idd eens voorleggen bij himmunitas.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

Hoi mensen,

Volgens mij weet ik in deze het antwoord. Ik had namelijk ook altijd DH PROPACK van Protea. Doordat dat er niet was, had ik per ongeluk DH SUPPORT besteld (ook bij Protea)

Dit heb ik tegen DML gezegd. Hij zei: maakt niets uit. In DH PROPACK zit 1 stofje meer, die in de DH Support niet zit, want DH SUPPORT is Europees, DH PROPACK Amerikaans,
en in Europa mag dat stofje er niet in zitten.

Het gaat hier wel om allebei de artikelen van Protea! Die link van Metoo zou ik eerlijk gezegd (voor alle zekerheid) niet doen. Ook omdat DML het via Protea adviseert.
Plaats reactie