cansado schreef:“Als je overtuigd vegetariër bent, sta je als ME/CVS patiënt voor een dilemma: wel of geen Nexavir.”
Zou jij je principes als ME/(cvs)-vegetariër niet opzij zetten om verlichting te realiseren van die akelige invaliderende chronische progressieve ME-klachten
"De foutieve (veronder)stelling van (huis)artsen dat een gezond persoon zich inbeeldt dat hij/zij ME/(cvs) heeft, is een absolute diskwalificatie/mishandeling van de chronische en tevens invaliderende ziekte ME/(cvs)."
@VGHM: ik schreef niet over mijzelf, hoor! Maar ik dacht daar zo aan toen ik in dat stuk las over Nexavir dat het een Varkens Lever Extract is, zodoende.
“Als je niet in een behandeling gelooft, moet je er niet aan beginnen; als je er wel aan begint, dan moet je ook in een behandeling geloven.”
Ik snap je heel goed hoor, ik wilde alleen even een kritische ME/(cvs)-noot kraken, bij ME/(cvs) wordt immers ook alles in twijfel getrokken door alle "medici"
@VGHM: “Als een oorzaak meerdere gevolgen kan hebben (XMRV = oorzaak; ME/CVS,Fibromyalgie etc..= gevolgen), kunnen deze gevolgen dan geen meerdere oorzaken hebben.?”
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Haha nee die heb ik zelf bedacht Mijn vader gaf de voorzet, ik heb 'm ingekopt! Maar hij zou het wel zo kunnen, hij kan aardig droog uit de hoek komen.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
cansado schreef:@VGHM: “Als een oorzaak meerdere gevolgen kan hebben (XMRV = oorzaak; ME/CVS, Fibromyalgie etc..= gevolgen), kunnen deze gevolgen dan geen meerdere oorzaken hebben.?”