@Karolien & JannekeB: Iets willen is iets anders dan ook kunnen! Misschien dat een (of meerdere) echte miljonair(s) ons kan helpen?! Daar zouden we allemaal goed mee geholpen worden, toch?!
“Ik wil mijn leven graag verruilen met die van iemand anders, maar niemand heeft interesse.”
Bedankt @Hayes, ik hoop nog genoeg inspiratie te hebben om door te gaan.
@Imagine: als je het niet erg vindt, heb ik van jouw zinnetje het volgende verzonnen:
“Als moeder heb ik geen tijd om ziek te zijn, als ME/CVS patiënte wordt het tijd om moeder te kunnen zijn.”
@Imagine: spreek mij maar gewoon met je/jij aan hoor, zo belangrijk ben ik ook weer niet. Wel heel fijn om te horen dat je het niet erg vindt dat ik je ideetje heb gebruikt. Bedankt daarvoor.
“Wanneer ik niet meer met woorden kan goochelen, dan zou ik heel erg ontgoocheld zijn.”
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
“Het is hoopgevend dat wetenschappers een retrovirus op het spoor zijn, want dan kunnen ze het virus per trein terugsturen.”
“'Een virus op het spoor' is een virus wat suïcidaal is.”
“Als het in theorie mogelijk is dat het virus een passant is, dan is het in praktijk onmogelijk dat het virus lang blijft.”
“Ik betwijfel het of we eindelijk verlost zijn van het stigma dat de ziekte tussen de oren zit, want het staat bij mij nog steeds in mijn geheugen gegrift.”