Hoi niessie,
niessie schreef:(dit was een verpleegkundige die de slaaptest regelde op de poli!!!!)
Je bedoelt degene die de CEEG apparatuur aanbrengt en je hoofd en haar vol lijmt met plakkers, zodat je er super charmant uitziet?

.
Dat is geen ME/CVS verpleegkundige, maar een KNF laborant. Zij zien alle mensen die een slaaptest gaan doen, dus ook mensen die geen ME/CVS hebben, maar een andere ziekte etc.
niesie schreef:Ik begrijp er echt niets van en ga dit toch uitzoeken want zo horen ze niet met ME/cvs om te gaan!!!!
Hoezo moet jij dit gaan uitzoeken? En hoezo gaan zij niet goed om met ME/CVS? De verpleegkundige ME/CVS heeft andere patiënten gesproken die naar DML zijn gegaan en een andere ervaring hebben meegemaakt. En als zij daarom wat voorzichtiger zijn geworden om DML door te geven, dan is dat ook hun goed recht?
Nederland is nog niet "DML-proof" moet je maar denken. Nederland loopt 10-20 jaar achter. De behandelingen van DML zijn volgens de Nederlandse wet verboden. Alle artsen in Nederland zijn als de dood voor aansprakelijkheid en zijn zodoende voorzichtig en roeien met de riemen die zij hebben.
Veel mensen hebben baat bij de behandeling van DML, maar ook mensen niet. Dat komt gewoon voor.
Net als dat ME/CVS-lotgenoten verschillende ervaringen hebben met Lelystad, Amsterdam, Ede.
niessie schreef:Ik vind het heel vervelend dat je zo n ervaring hebt gehad met R

Hoezo vervelend? De verpleegkundige heeft enkel doorgegeven wat zij van andere ME/CVS-patiënten heeft gehoord.
Jij hebt een goede ervaring met DML en dat is heel fijn.
Zo zijn er dus goede en minder goede ervaringen.
Niessie, meis, mag ik je een tip geven?: ga nu eens rust nemen en je niet overal druk om maken, zoals bijvoorbeeld het willen uitzoeken wat Ede aangaat. Dat kost onnodige energie. En wat levert het jou op? Niets! En er ontstaan misverstanden zo op die manier.
Ga je nu eens voor de volle 100% richten op je DML behandeling en medicaties en rust nemen. Je wilt toch ook verbetering/genezing krijgen?
Wat ik tot nu toe heb meegemaakt in Ede is, dat zij ME/CVS-vriendelijk zijn en verstand van ME/CVS hebben en een behandeling kunnen aanbieden.
Groetjes, Louisa