zelf bedachte uitspraken
Moderator: Moderators
Zin voor humor is bij jullie zeker niet aangetast LOL
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
"Een mens is het sterkst op z'n meest zwakke momenten"
Niet zo goed verwoord, ma bon
Wil ik alleen maar mee zeggen dat, achteraf bekeken, op de momenten dat niets niet meer ging en je helemaal op bent, je er toch in slaagt je kopje boven water te houden en zelf ergens nog de kracht vind om op termijn weer stapje voor stapje terrein terug te winnen, misschien wel het allersterkste is.
Niet zo goed verwoord, ma bon

With hands held high into a sky so blue,
as the ocean opens up to swallow you.
as the ocean opens up to swallow you.
“Als XMRV van een spelletje houdt, dan wil ik het wel proberen te verslaan.”
“Als men nog niet weet wat de trigger van XMRV is, dan moet men eerst op zoek gaan naar het wapen.”
Het XMRV heeft een voorkeur voor bepaalde delen in het lichaam, ik deel mijn lichaam liever niet met wat voor een virus dan ook.”
“Als XMRV niet lang in het bloed blijft maar naar o.m. de vrouwelijke geslachtsorganen verhuist, dan maak ik me meer zorgen over seksuele overdracht dan over besmetting door bloed.”
“Als inderdaad het probleem is, dat door een verzwakte afweer van het immuunsysteem ervoor zorgt dat het XMRV niet goed in de cel vernietigd kan worden, dan moet het versterken van ons afweer dé oplossing zijn.”
“Als we eenmaal weten wat de lont is die het XMRV activeert, dan moeten we deze koord er snel uithalen.”
“Als men nog niet weet wat de trigger van XMRV is, dan moet men eerst op zoek gaan naar het wapen.”
Het XMRV heeft een voorkeur voor bepaalde delen in het lichaam, ik deel mijn lichaam liever niet met wat voor een virus dan ook.”
“Als XMRV niet lang in het bloed blijft maar naar o.m. de vrouwelijke geslachtsorganen verhuist, dan maak ik me meer zorgen over seksuele overdracht dan over besmetting door bloed.”
“Als inderdaad het probleem is, dat door een verzwakte afweer van het immuunsysteem ervoor zorgt dat het XMRV niet goed in de cel vernietigd kan worden, dan moet het versterken van ons afweer dé oplossing zijn.”
“Als we eenmaal weten wat de lont is die het XMRV activeert, dan moeten we deze koord er snel uithalen.”
Niet te verslaan!
“Door ME/CVS leid ik een teruggetrokken bestaan, een ander leven bestaat voor mij echter niet.”
“De maatschappij heeft niets aan mij, ik heb ook niets aan de maatschappij.”
“Het leven is meer dan alleen het materiële, als ik met minder kan, kan ik dan ook meer met mijn leven?”
“Ik zou wel uren zo door kunnen gaan, maar of ik er ook mee door kan?”
“De maatschappij heeft niets aan mij, ik heb ook niets aan de maatschappij.”
“Het leven is meer dan alleen het materiële, als ik met minder kan, kan ik dan ook meer met mijn leven?”
“Ik zou wel uren zo door kunnen gaan, maar of ik er ook mee door kan?”
confronterende zinnen zitten er tussen ...
ME is mijn grootste biologie les ooit.
Bijscholing bestaat uit verkenning van juridische taferelen.
Extra diploma's te verkrijgen in de trant van behandelingen vergelijken.
Gezakt ben ik voor het examen genezen/verbetering boeken... laat dat nou de oplossing zijn voor alles en iedereen.
Bijscholing bestaat uit verkenning van juridische taferelen.
Extra diploma's te verkrijgen in de trant van behandelingen vergelijken.
Gezakt ben ik voor het examen genezen/verbetering boeken... laat dat nou de oplossing zijn voor alles en iedereen.
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
zit dan geluk in de rest?
@Marlène: sorry dat die zinnen confronterend zijn voor je, maar zo voelt het voor mij.
@Imagine: Je krijgt een dikke 10 van mij!
Okay,...wel 12!
“Ik weet aan alles wel een ander kleurtje te geven, zo geef ik wat kleur aan mijn eigen leven.”
“Ik probeer mij alles mooier voor te stellen dan het is, dat is voor mij de werkelijkheid.”
“Zonder humor is het leven niets aan, met humor kan ik het leven wat beter aan.”
“Lachen is gezond, van alleen lachen word ik helaas niet beter.”
“Ik lig wel in de lappenmand, maar mijn bed ligt toch iets beter.”
“Ik lach mij soms dood, ook die poging schijnt te zijn mislukt.”
“Ik praat vaak tegen mijzelf, over mijzelf praat ik ook niet graag.”
“Ik praat hardop tegen mijzelf; als ik zachtjes praat, dan kan ik mijzelf niet goed verstaan.”
“De mens is een intelligent wezen, maar in wezen is de mens niet altijd intelligenter dan menig ander.”
“Als ik zeg dat een mens weleens dingen zegt die hij niet meent, dan meen ik dat echt.”
“Niets loopt bij mij op rolletjes, ik loop er wel mee (vet~).”
“Door al dat gestuntel gaat er vaak wat mis, ik ben dan ook geen goede stuntvrouw.”
@Imagine: Je krijgt een dikke 10 van mij!
Okay,...wel 12!
“Ik weet aan alles wel een ander kleurtje te geven, zo geef ik wat kleur aan mijn eigen leven.”
“Ik probeer mij alles mooier voor te stellen dan het is, dat is voor mij de werkelijkheid.”
“Zonder humor is het leven niets aan, met humor kan ik het leven wat beter aan.”
“Lachen is gezond, van alleen lachen word ik helaas niet beter.”
“Ik lig wel in de lappenmand, maar mijn bed ligt toch iets beter.”
“Ik lach mij soms dood, ook die poging schijnt te zijn mislukt.”
“Ik praat vaak tegen mijzelf, over mijzelf praat ik ook niet graag.”
“Ik praat hardop tegen mijzelf; als ik zachtjes praat, dan kan ik mijzelf niet goed verstaan.”
“De mens is een intelligent wezen, maar in wezen is de mens niet altijd intelligenter dan menig ander.”
“Als ik zeg dat een mens weleens dingen zegt die hij niet meent, dan meen ik dat echt.”
“Niets loopt bij mij op rolletjes, ik loop er wel mee (vet~).”
“Door al dat gestuntel gaat er vaak wat mis, ik ben dan ook geen goede stuntvrouw.”