@ Amaike: Wat bedoel je met een 'knak' door je lichaam ? Coordinatieklachten had ik niet echt.. Toch niet dat ik me herinner, of toch zeker niet zo hevig dat ik daar veel last van had. Ik voelde me enorm moe, vooral een enorm zwaar gevoel over heel mijn lichaam en ik kon ook moeilijk lang in dezelfde houding blijven (vb zitten) omdat mijn rug dan protesteerde. Alsof ik is goed door elkaar was gerammeld, wat ook wel een beetje was gebeurd

. Als je hier zo hevig op reageert zou ik dit zeker wel zgg bij de volgende consultatie ! Dat er de volgende keer mss wat geminderd moet worden, te veel verandering in 1x is ook niet goed.
@ Visje: Idd zo weet je dat je bij iemand bekwaam bent terecht gekomen

. Ik vind het ook leuk als ze zo fanatiek bezig zijn over hun vak. Dat ze écht iets aan je situatie willen veranderen. Werkt geruststellend. Heel wat anders dan bij andere dokters, daar lijkt het meer een lopende band.. Ik was vooral onder de indruk van hun kennis van de organen en de link met de rest van het lichaam. Hier bedoel ik geen vage uitleg mee zonder bewijzen, maar zaken die duidelijk worden toegepast op je eigen lichaam. Een bepaalde spier in enkele minuten ontspannen, die bijna meteen een bepaalde klacht wegneemt. Heel sterk..
@ Marlène: Akkoord met dat je zegt dat alles binnen je eigen grenzen moet blijven, anders vervalt het nut van de behandeling, maar max een paar dagen lichte klachten ? Onmogelijk als je weet dat in sommige gevallen mensen meer dan 20 jaar (onbewust) in een foute houding zitten. Dat amaike zo hevig reageert lijkt me enkel dat hier een belangrijke oorzaak ligt.