Patiënten prof De Meirleir : een overzicht
Moderator: Moderators
Ik ben het helemaal met je eens dat het beter is om te gaan.. Wel 1 opmerking.. Bij telefonische consulten krijg je DML zelf aan de lijn.. Deze consulten gaan niet via secretariaat.. Ik heb zelf van deze gelegenheid gebruik gemaakt afgelopen half jaar, maar ideaal is het niet.. Volgende afspraak ga ik toch weer naar Brussel toe!
Dank voor jullie reacties.
Ik heb besloten naar België af te reizen. Vriend rijdt dus dat scheelt. Maar het blijft een hele reis. En vriend moet vrij nemen. Dus ideaal is het niet. Maar wel beter denk ik.
(ik raak een beetje verdwaald in de interpuncties, is het leesbaar?).
Thanx
Ik heb besloten naar België af te reizen. Vriend rijdt dus dat scheelt. Maar het blijft een hele reis. En vriend moet vrij nemen. Dus ideaal is het niet. Maar wel beter denk ik.
(ik raak een beetje verdwaald in de interpuncties, is het leesbaar?).
Thanx
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
- annemoontje
- VIP-donateur
Ik snap je helemaal hoor, is ook niet erg handig! Maar wel beter denk ik. Veel sterkte. Laat je weten hoe het was?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Intake juni 2009, start behandeling september 2009. Na aanvang behandeling begon ik me steeds slechter te voelen. Begin nu na 10 maanden behandeling weer een beetje op het niveau te komen van de aanvang van de behandeling. Ben 15 jaar ziek, waarvan de laatste 3 jaar ernstig. Krijg nu extra zware anti-biotica kuren, omdat e.e.a. te weinig is aangeslagen.
Toen ik begin dit jaar zo extreem ziek was, kon ik echt de reis naar Brussel niet maken. Via een afspraak voor een telefonisch consult, rechtstreeks met dr. de Meirleir gesproken. In mei weer geweest (mijn man rijdt uiteraard). Het is een hele onderneming, hij moet ook vrij nemen en ik ben 3 dagen verrot. Maar ja, live zien (ook al is het maar 10 -15 minuten) werkt wel iets beter vind ik.
Toen ik begin dit jaar zo extreem ziek was, kon ik echt de reis naar Brussel niet maken. Via een afspraak voor een telefonisch consult, rechtstreeks met dr. de Meirleir gesproken. In mei weer geweest (mijn man rijdt uiteraard). Het is een hele onderneming, hij moet ook vrij nemen en ik ben 3 dagen verrot. Maar ja, live zien (ook al is het maar 10 -15 minuten) werkt wel iets beter vind ik.
Heb vandaag ook de knoop doorgehakt IK GA BIJ DR DE MEIRLER
Hoe langer ik wacht,hoe minder de kans op volledig herstel ,dus ik moet niet langer twijfelen.
Natuurlijk probeerde ik daarnet te belllen ,en wat raad je,niemand neemt op
Laat ons hopen dat hij mijn reddende engel kan zijn!!
Ik hou jullie verder op dde hoogte
Grts
Ben

Hoe langer ik wacht,hoe minder de kans op volledig herstel ,dus ik moet niet langer twijfelen.
Natuurlijk probeerde ik daarnet te belllen ,en wat raad je,niemand neemt op

Laat ons hopen dat hij mijn reddende engel kan zijn!!
Ik hou jullie verder op dde hoogte

Grts
Ben
Hi Ben,
Ze hebben pauze tussen de middag, probeer het zo meteen nog een keer...
Goed dat je niet langer ermee wacht, want je moet nog wel even geduld hebben eer je er terrecht kan denk ik, ik ben zelf ook al meer dan 6 weken aan het aftellen, nog 12 nachtjes nu en dan mag ik eindelijk naar Brussel afreizen...kan niet wachten...
Succes!
Ze hebben pauze tussen de middag, probeer het zo meteen nog een keer...
Goed dat je niet langer ermee wacht, want je moet nog wel even geduld hebben eer je er terrecht kan denk ik, ik ben zelf ook al meer dan 6 weken aan het aftellen, nog 12 nachtjes nu en dan mag ik eindelijk naar Brussel afreizen...kan niet wachten...
Succes!
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Wel bereikbaar in de ochtend in ieder geval tot 12 uur als ik het goed heb onthouden...je krijgt iig een bandje te horen waar op staat wanneer ze bereikbaar zouden moeten zijn, dus bel nog even dan weet je het dus zeker of je morgenochtend kan bellen...of nog vanmiddag hopelijk...
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Heb je wel het goede nr.? Ik kreeg echt een bandje paar weken terug....hmmm...vaag...
Bel iig morgen in de ochtend, staat me iets van bij dat don./ vrijdag alleen in de ochtend was...
Hoe langer je wacht hoe langer het duurt eer je terrecht kan, denk echt dat er enorme toeloop is na de uitzending van 1vandaag...
Good luck!
Bel iig morgen in de ochtend, staat me iets van bij dat don./ vrijdag alleen in de ochtend was...
Hoe langer je wacht hoe langer het duurt eer je terrecht kan, denk echt dat er enorme toeloop is na de uitzending van 1vandaag...
Good luck!
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Hey metoo,
Het nr dat ik heb is 02/2668740.
Ik hoop dat dit het goede is
juist, zie onze lijst van instellingen admin
grts
Ben
Het nr dat ik heb is 02/2668740.
Ik hoop dat dit het goede is

juist, zie onze lijst van instellingen admin
grts
Ben
metoo schreef:Heb je wel het goede nr.? Ik kreeg echt een bandje paar weken terug....hmmm...vaag...
Good luck!