Tot mijn grote verbazing stond er vanochtend een artikel in de krant met de kop: Strijd over cvs-patienten als bloeddonor is nog niet beslecht.
Jammer genoeg ben ik niet in staat om het artikel hier naar toe te linken, maar ik hoop dat iemand van jullie het wel kan doen.
Aan het eind van het artikel staat: Feit is dat alleen in de VS positieve XMRV- bloedtesten zijn gevonden. UMC St Radboud, het kenniscentrum op dit gebied in Nederland zegt dezelfde test gedaan te hebben en kreeg geen enkele positieve uitslag. Op het Nijmeegse onderzoek bestaat veel kritiek. Het zou onder een te kleine groep en te snel en te slordig zijn gedaan.
Geweldig dat onze streekkrant er zelfs aandacht aan besteed!
CVS-patiënten blijven vooralsnog bloeddonor in NL
Moderator: Moderators
staat wel in de gelderlander
alleen het aantal CVS patienten staat 100.000 bij.
wat fout zeg!!!!
anders dit artikel maar bij de andere berichten neerzetten ofzo
Gebeurd: In Nederland blijven (ex?)-ME/CVS-patiënten vooralsnog bloeddonor ZZ
zo raar is dat toch niet,
ik kan ook gewoon bloed geven met verhoogd infectiereuma in mijn bloed. ECHT WAAR!

alleen het aantal CVS patienten staat 100.000 bij.
wat fout zeg!!!!
anders dit artikel maar bij de andere berichten neerzetten ofzo

Gebeurd: In Nederland blijven (ex?)-ME/CVS-patiënten vooralsnog bloeddonor ZZ
zo raar is dat toch niet,
ik kan ook gewoon bloed geven met verhoogd infectiereuma in mijn bloed. ECHT WAAR!
Dear Karma, I have a list of people you missed
In australie dit nieuws:
AUSTRALIA'S Red Cross Blood Service is reviewing its donation guidelines following Canada's move to halt donations from people who have ever had chronic fatigue syndrome (CFS).
http://www.theaustralian.com.au/news/br ... 5856015325
Groetjes Marry
Dank Marry! Mijn vertaalmachine draait
ZZ
Het resultaat: Virale link met ME/CVS zet aan tot herziening bloeddonoren in Australië
AUSTRALIA'S Red Cross Blood Service is reviewing its donation guidelines following Canada's move to halt donations from people who have ever had chronic fatigue syndrome (CFS).
http://www.theaustralian.com.au/news/br ... 5856015325
Groetjes Marry
Dank Marry! Mijn vertaalmachine draait

Het resultaat: Virale link met ME/CVS zet aan tot herziening bloeddonoren in Australië