Derde zwangerschap in 2004 rampzalig. Eerst behandeld voor baarmoederhalskanker, dan 8 weken later per ongeluk zwanger geworden, zwangerschap één pot ellende, alle mogelijke kwaaltjes die je je maar kan bedenken. En ik maar denken, ik ben te oud om zwanger te zijn!
Dan nooit meer doorslapen met de ukkepuk en de rest van het verhaal kennen jullie met mijn brief aan Van Houdenhove.
Misschien is het gewoon begonnen met de ontsteking van de baarmoederhalskanker en heeft de zwangerschap genadeslag gegeven. Eerst steek je de vermoeidheid op de ukkepuk die niet wil doorslapen maar wordt het alleen maar erger en erger tot het plaatje niet meer klopt. Als je na 14 maanden full time slapen nog niet bent uitgeziekt en uitgeslapen ... Gelukkig is ukkepuk een schatje

Wat de anticonceptie betreft, ik gebruik al jaar en dag het Mirena spiraaltje. Daar ben je nauwelijks ongesteld van en geeft niet te veel hormonen af als ik goed ben ingelicht. Voor mij wel handig want met de gewone pil liep ik elke maand zowat met een emmer rond. Resultaat een zware bloedarmoede jaar in jaar uit. Heb er zelfs een bloedtransfusie voor gekregen in 2000. Dat was nu ook niet bepaald een succes, na 10 min hoge koorts. Die heb ik er maar snel uitgetrokken!