Eindelijk kan ik weer even lachen en eindelijk heb ik weer heel eventjes hoop... Ging naar de huisarts voor de stempel op het aanvraag form. voor de Borrelia testen. Hebben een half uur gesproken en toen kwam ze met goed nieuws: Er is een nieuwe afdeling in het Medisch Centrum Leeuwarden, voor Infectieziekten, waaronder dus ook Lyme. Ik moet bellen voor een afspraak en uit gaan vinden wat voor testen zij hebben daar. Mijn case wordt opgenomen en besproken door een multidisciplinair team, waaronder ook disciplines die gaan over de medisch onbegrepen klachten. Tevens kan ik met een psycholoog gaan praten, om begeleiding te krijgen. Ook raadde ze me aan om steun te gaan vragen bij Steunpunt ME en Arbeidsongeschiktheid, omdat het haar heel raar in de oren klinkt dat ik gedwongen wordt te liegen tegen het Werkbedrijf ivm met mijn WW. Ik mag niets vertellen over mijn ziekte daar, anders voldoe ik niet aan de eisen om ww te ontvangen en krijg ik niks. Ze zei dat ik altijd bij haar terecht kan, en als het in jet MCL ophoudt om wat voor reden dan ook, dan moet ik weer naar haar toe.
Eventjes wat opluchting, ook al weet ik dat ik er nog lang niet ben.
Liefs, sunshine