Wie heeft er een huisarts die in ME/CVS gelooft?
Moderator: Moderators
Vorige week ben ik bij de huisarts geweest ivm hartkloppingen en een hoge bloeddruk.
Mijn huisarts zei toen letterlijk dat de bloeddruk weliswaar verhoogd is, maar dat ik een gezonde jonge vrouw ben en er dus niets aan gedaan hoeft te worden.
Toen ik zei dat ik de laatste tijd erg verslechterd ben en al mijn klachten opsomde reageerde ze niet.Hieruit bleek duidelijk dat zij niet in ME gelooft.
Ik heb mij daarom gisteren aangemeld bij het CVS/ME centrum in Amsterdam. Ik kan pas in juni terecht, maar ik ben wel blij dat ik deze stap heb gezet.
Ik ben nuchter genoeg om te weten dat ik heus niet genezen zal, maar het zou zo fijn zijn als ik na 12 jaar eens echt serieus genomen wordt!
Mijn huisarts zei toen letterlijk dat de bloeddruk weliswaar verhoogd is, maar dat ik een gezonde jonge vrouw ben en er dus niets aan gedaan hoeft te worden.
Toen ik zei dat ik de laatste tijd erg verslechterd ben en al mijn klachten opsomde reageerde ze niet.Hieruit bleek duidelijk dat zij niet in ME gelooft.
Ik heb mij daarom gisteren aangemeld bij het CVS/ME centrum in Amsterdam. Ik kan pas in juni terecht, maar ik ben wel blij dat ik deze stap heb gezet.
Ik ben nuchter genoeg om te weten dat ik heus niet genezen zal, maar het zou zo fijn zijn als ik na 12 jaar eens echt serieus genomen wordt!
Hoi Eline, zeg dat wel. Wij blijven bij onze ongelovige huisarts alleen omdat hij super gemakkelijk verwijsbrieven uitschrijft, haha hij moest eens weten.
Het is heel moeilijk om deze ziekte te dragen laat staan dat je nog niet geloofd wordt.
Maar ik pik het niet meer, ik wijs ze op de wet dat dit een erkende ziekte is en dat hun fout zitten. Ze hebben aan mij voortaan een flinke kluif.
Liefs van Flos

Het is heel moeilijk om deze ziekte te dragen laat staan dat je nog niet geloofd wordt.
Maar ik pik het niet meer, ik wijs ze op de wet dat dit een erkende ziekte is en dat hun fout zitten. Ze hebben aan mij voortaan een flinke kluif.
Liefs van Flos

Hope
Weet niet wie het blad MEdium heeft van de ME/CVS vereniging, daar staat het verhaal van mij dochter.
Evi Jansen met Een nieuw begin.
Dit is de eerste stap om het vreselijk ongeloof aan te pakken.
De volgende stap is de media.
Maar eerst die 3 kinderartsen aan de tand voelen. Dit wordt een PITTIG gesprek
Liefs van Flosje
Evi Jansen met Een nieuw begin.
Dit is de eerste stap om het vreselijk ongeloof aan te pakken.
De volgende stap is de media.
Maar eerst die 3 kinderartsen aan de tand voelen. Dit wordt een PITTIG gesprek

Liefs van Flosje

Hope
- Guido_den_Broeder
- Gevorderd lid