Ik wil ff reageren, nu mijn comp het nog doet. Gaat echt iets ni goed.
Fijn dat de melatonine werkt, een goede nachtrust is erg goed.
Lijkt me een ramp niet slapen. Ik sliep altijd 12 uur achter elkaar en nog ni fit. Nachtrust is wel erg belangrijk ik denk ook dat het zelfs tussen de oren kan gaan zitten als je niet kunt slapen.
Misschien heb je wel baat bij CGT, ik hoop het voor je.
Laat je niet aanpraten , "moeten en geen nee kunnen zeggen"
Ik denk namelijk dat ieder mens die bij zichzelf stil komt te staan dat zal opperen, het is een beetje een credo geworden van tussen de oren dokters. Dat is net zoiets als cgt "moet" werken.
En moeten we niet met zijn allen een gezin draaiende houden en zorgen dat er geld in de la komt.
Ik moet nu ook de was wel weer opvouwen en overige huishouden doen.
Gaat prima, heeft niets met moeten te maken.
Jawel met moeten, anders gebeurd er niets.
Ikzelf vond proberen een therapie toepassen het grootste moeten.
Ik wil je wel meegeven, blijf hoop houden op redelijk functioneren, het is mogelijk. Ik ben een vb daarvan.
Dat je hier minder komt is een goede zaak, ik kan me voorstellen dat het mentaal veel energie in beslag neemt. En dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet. Is niet voor iedereen goed voor herstel.
Ik hoop wel dat ze daar wijs zullen zijn en dat ze op tijd inzien of je er baat bij hebt of niet. En dat ze daar dan nee zeggen. Dat zou een hele prestatie zijn.
En niet bang zijn voor een hartecho, ik moet dat ook nog laten doen.
Is gewoon uitsluiten van, moet je maar vanuit gaan.
Het ga je goed, en als er wat is dan pb je me maar. Uitzondering doe ik nooit aan.
Ga er blanco in.
Ik wens je veel sterkte en s6.
En als het niet gaat daar, durf nee te zeggen.
Ik hoop dat ik een beetje verwoord heb wat ik bedoel.

En dit wil ik je toch meegeven.
Groetjes jeweetwel. Denk ik.