Hoort 'koorts' (verhoging) bij ME?
Moderator: Moderators
Zelfs al heb ik griep of zo, dan nog komt bij mij de temperatuur niet boven de 37 graden uit. Dit is al twintig jaar zo.
Ik voel me wel degelijk ziek, maar de temperatuur stijgt niet.
Hartelijke groet, Henny
Ik voel me wel degelijk ziek, maar de temperatuur stijgt niet.
Hartelijke groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
koorts en me ?
Ik had vorige week precies hetzelfde: Erg verkouden met wat verhoging erbij. Hetzelfde virusje denk ik!gevoelig8 schreef:hallo allemaal
ik ben verkouden op dit moment en alle gevoelens van koorts erbij.
ik heb alleen geen koorts. mijn normalen temp is 36 graden en nu zit ik aan de 37. 9 graden.

Zuiderzon, wat jij vertelt wist ik echt niet! Dat het dus normaal is om niet boven de 37.5 uit te komen. Inderdaad vond de huisarts indertijd dat mijn bescheiden temperatuurverhoging niets voorstelde, terwijl ik me er hondsberoerd door voelde!
Gevoelig8: Beterschap gewenst. Neem goed je rust, want het is een hardnekkige verkoudheid heb ik gemerkt. Ik ben er al bijna 2 weken zoet mee.
koorts en me ?
hallo allemaal
bedankt voelt een stuk beter om te weten dat ik niet de enige ben. wat zuiderzon verteld wist ik ook niet al had ik wel een vermoede.
ik heb nu al 5 jaar geen hoge temp gehad. maar ik voel me koortserig. bedankt jazzie gelukkig ben je er van af.
liefs gevoelig8
bedankt voelt een stuk beter om te weten dat ik niet de enige ben. wat zuiderzon verteld wist ik ook niet al had ik wel een vermoede.
ik heb nu al 5 jaar geen hoge temp gehad. maar ik voel me koortserig. bedankt jazzie gelukkig ben je er van af.
liefs gevoelig8
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Vroeger was mijn temperatuur strak 36,7 graden Celsius.
Nu is dat over het algemeen ergens tussen 37.3 en 37.5.
Het absolute maximum ligt op 37.7 graden Celsius.
Dus geen koortsaanmaak maar idd als ik me heel ziek en koortsig voel deze maximale temperatuur.
Ik kan me enorm ziek voelen en hetzelfde koortsgevoel hebben dat ik nog van vroeger ken bij 39 of meer graden, maar de waarde op de thermometer doet niets
Nu is dat over het algemeen ergens tussen 37.3 en 37.5.
Het absolute maximum ligt op 37.7 graden Celsius.
Dus geen koortsaanmaak maar idd als ik me heel ziek en koortsig voel deze maximale temperatuur.
Ik kan me enorm ziek voelen en hetzelfde koortsgevoel hebben dat ik nog van vroeger ken bij 39 of meer graden, maar de waarde op de thermometer doet niets

Mijn dochter heeft 2 dagen 38.9 gehad en de volgende dag 36.4. Nu heeft ze weer 38.1.
Ze heeft 1 jaar geleden 8 dagen in het ziekenhuis gelegen ook met deze temperatuurverschillen maar de kinderarts vindt het normaal. Dus niets mee gedaan.
In het ziekenhuis hebben de artsen hun ogen gesloten voor alle klachten die mijn dochter had en heeft.
38.9 is niet normaal.

Ze heeft 1 jaar geleden 8 dagen in het ziekenhuis gelegen ook met deze temperatuurverschillen maar de kinderarts vindt het normaal. Dus niets mee gedaan.
In het ziekenhuis hebben de artsen hun ogen gesloten voor alle klachten die mijn dochter had en heeft.
38.9 is niet normaal.

Hope
- verlorengezondheidman
- Gevorderd lid
Beste allen,
Regelmatig, bijna dagelijks heb ik een verhoging van mijn temperatuur maar zet deze zich niet door naar koorts, heel irritant echte (hoge) koorts heb ik net als voordat de ME/CVS zich plotseling openbaarde bij mij ZELDEN.
Regelmatig, bijna dagelijks heb ik een verhoging van mijn temperatuur maar zet deze zich niet door naar koorts, heel irritant echte (hoge) koorts heb ik net als voordat de ME/CVS zich plotseling openbaarde bij mij ZELDEN.
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98
LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98
LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551