Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

pauliene
Moderator
Moderator

Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?

Bericht door pauliene »

Hoi Shar

Bel anders even voor een belafspraak, dan weet je zeker dat je hem aan
de telefoon krijgt.
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆
wentie
Beginner

Bericht door wentie »

Hoi Iedereen,

Naar aanleiding van onder andere dit topic wil ik mij graag aanmelden om behandeling te gaan volgen bij dokter Visser. Echter als ik het telefoonnummer van de parkstadkliniek bel krijg ik een mevrouw aan de lijn die me zegt dat dat het verkeerde nummer is, omdat dat alleen cardiozorg betreft... Kan iemand mij toevallig het goede nummer sturen? Bedankt!
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Krijg je geen keuzemenu? Dan moet je dacht ik 2 kiezen en dan krijg je een Belgische dame...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
wentie
Beginner

Bericht door wentie »

Ja die belgische dame vertelde me dat dat niet de goede methode was. Ze zei dat Dr. Visser niet meer bij de CVS kliniek werkte, waarop ik antwoordde dat ik me daar bewust van was en toch graag een afspraak wilde. Toen zei ze, maar dit is cardiologische zorg dus hier moet je niet zijn?
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Hee wentie dat vind ik heel gek...
Heb je 020 5063700 gebeld?
wentie
Beginner

Bericht door wentie »

Ja, dat klopt lulu.
Het was ook een beetje een gek gesprek. Ik ga het maandag nog wel een keertje proberen dan.
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Hoi wentie, vervelend!
Deze dame weet toch heus wel van de hoed en de rand...
Probeer het maandag idd nog eens.
Mss moet je telefonisch contact aanvragen zonder verdere uitleg.
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

Zeg gewoon dat je (telefonisch) afspraak wilt. Wel heb ik begrepen dat de assistente weg is. Of tijdelijk? ? Ik hoop dat het door blijft daar. Tenminste 1 zinnig mens in dit klo** gedoe.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Heel vreemd. Maar idd, gewoon om een belafspraak vragen met Visser. Assistente is weg, ja.
Life smells...
willemijnd
Actief lid

Bericht door willemijnd »

wentie schreef:Ja die belgische dame vertelde me dat dat niet de goede methode was. Ze zei dat Dr. Visser niet meer bij de CVS kliniek werkte, waarop ik antwoordde dat ik me daar bewust van was en toch graag een afspraak wilde. Toen zei ze, maar dit is cardiologische zorg dus hier moet je niet zijn?
Vreemd dat je dat te horen kreeg. Ik heb ook die Belgische dame aan de lijn gehad en gewoon een afspraak met Visser gemaakt - niet erbij gezegd dat ik voor ME kwam. Maar MEers hebben toch ook cardiologische zorg nodig? Ik zou zoals al eerder gesuggereerd een afspraak maken en dan niet zeggen waarvoor het is.
Succes ermee, Willemijn
shar
Beginner

Bericht door shar »

Hoi Pauline,
bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn bericht....wist niet precies waar het moest :)

Ik ben bij Dr. Visser in behandeling geweest afgelopen jaar. Ik weet zijn tefefoonnrs. maar kan hem ondanks dat niet bereiken.
Ik heb berichten achtergelaten, ook bij de Belgische dames maar dr. Visser heeft er niet op gereageerd! Hij neemt zijn gsm ook niet op. Vandaar mijn vraag hier...
shar
Beginner

Bericht door shar »

@Asje...Visser had twee assistentes, zijn ze beide weg?
pauliene
Moderator
Moderator

Bericht door pauliene »

@Shar
Graag gedaan :)
Ik zou het blijven proberen bij de Belgische dame. Gewoon zeggen ik ben patiënt bij dr. Visser en ik wil graag een belafspraak maken. Die komt hij meestal goed na.
Zelf heb ik ook wel eens problemen met Belgische dame, berichten worden slechtdoorgegeven.
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ik weet de twee maar weet het ook niet, ik dacht dat de ene niet specifiek zijn assistente was.

Klopt, af en toe problemen met berichten ...
Life smells...
shar
Beginner

Bericht door shar »

@Pauline.....oke ja ik blijf het proberen. Ik herhaal mijn zin gewoon bij de Belgische dames en dan snappen ze het wel :)

@Asje....wist ik niet. Ik ben een keer door "beide" assistentes geholpen met afspraken
Plaats reactie