Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)
Moderator: Moderators
Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?
Hoi Shar
Bel anders even voor een belafspraak, dan weet je zeker dat je hem aan
de telefoon krijgt.
Bel anders even voor een belafspraak, dan weet je zeker dat je hem aan
de telefoon krijgt.
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆
Hoi Iedereen,
Naar aanleiding van onder andere dit topic wil ik mij graag aanmelden om behandeling te gaan volgen bij dokter Visser. Echter als ik het telefoonnummer van de parkstadkliniek bel krijg ik een mevrouw aan de lijn die me zegt dat dat het verkeerde nummer is, omdat dat alleen cardiozorg betreft... Kan iemand mij toevallig het goede nummer sturen? Bedankt!
Naar aanleiding van onder andere dit topic wil ik mij graag aanmelden om behandeling te gaan volgen bij dokter Visser. Echter als ik het telefoonnummer van de parkstadkliniek bel krijg ik een mevrouw aan de lijn die me zegt dat dat het verkeerde nummer is, omdat dat alleen cardiozorg betreft... Kan iemand mij toevallig het goede nummer sturen? Bedankt!
Krijg je geen keuzemenu? Dan moet je dacht ik 2 kiezen en dan krijg je een Belgische dame...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
- willemijnd
- Actief lid
Vreemd dat je dat te horen kreeg. Ik heb ook die Belgische dame aan de lijn gehad en gewoon een afspraak met Visser gemaakt - niet erbij gezegd dat ik voor ME kwam. Maar MEers hebben toch ook cardiologische zorg nodig? Ik zou zoals al eerder gesuggereerd een afspraak maken en dan niet zeggen waarvoor het is.wentie schreef:Ja die belgische dame vertelde me dat dat niet de goede methode was. Ze zei dat Dr. Visser niet meer bij de CVS kliniek werkte, waarop ik antwoordde dat ik me daar bewust van was en toch graag een afspraak wilde. Toen zei ze, maar dit is cardiologische zorg dus hier moet je niet zijn?
Succes ermee, Willemijn
Hoi Pauline,
bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn bericht....wist niet precies waar het moest
Ik ben bij Dr. Visser in behandeling geweest afgelopen jaar. Ik weet zijn tefefoonnrs. maar kan hem ondanks dat niet bereiken.
Ik heb berichten achtergelaten, ook bij de Belgische dames maar dr. Visser heeft er niet op gereageerd! Hij neemt zijn gsm ook niet op. Vandaar mijn vraag hier...
bedankt voor je reactie en het samenvoegen van mijn bericht....wist niet precies waar het moest

Ik ben bij Dr. Visser in behandeling geweest afgelopen jaar. Ik weet zijn tefefoonnrs. maar kan hem ondanks dat niet bereiken.
Ik heb berichten achtergelaten, ook bij de Belgische dames maar dr. Visser heeft er niet op gereageerd! Hij neemt zijn gsm ook niet op. Vandaar mijn vraag hier...
@Shar
Graag gedaan
Ik zou het blijven proberen bij de Belgische dame. Gewoon zeggen ik ben patiënt bij dr. Visser en ik wil graag een belafspraak maken. Die komt hij meestal goed na.
Zelf heb ik ook wel eens problemen met Belgische dame, berichten worden slechtdoorgegeven.
Graag gedaan

Ik zou het blijven proberen bij de Belgische dame. Gewoon zeggen ik ben patiënt bij dr. Visser en ik wil graag een belafspraak maken. Die komt hij meestal goed na.
Zelf heb ik ook wel eens problemen met Belgische dame, berichten worden slechtdoorgegeven.
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆