Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Hoi Grigor,
Ik gebruik sinds een tijdje clonidine en bij mij werkt het goed; bijna geen last meer van orthostatische intolerantie. Ken ook mensen waarbij het niks deed of die er slechter van werden, het blijft altijd een kwestie van uitproberen.
Goed idee van lulu om even te bellen!
Groetjes Pauliene
Ik gebruik sinds een tijdje clonidine en bij mij werkt het goed; bijna geen last meer van orthostatische intolerantie. Ken ook mensen waarbij het niks deed of die er slechter van werden, het blijft altijd een kwestie van uitproberen.
Goed idee van lulu om even te bellen!
Groetjes Pauliene
☆Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light☆
020-5063700, je krijgt een keuzemenu, optie twee is het dan geloof ik (zie ook de website van de parkstadkliniek).
dan wordt je doorverbonden met het secretariaat, kan je vragen om een telefonische afspraak. zo deed ik dat in 2011, probeer het maar.
er is ook een mobiel, directer nr maar ben kaartje kwijt en lig in bed.... later nog even opzoeken.
dan wordt je doorverbonden met het secretariaat, kan je vragen om een telefonische afspraak. zo deed ik dat in 2011, probeer het maar.
er is ook een mobiel, directer nr maar ben kaartje kwijt en lig in bed.... later nog even opzoeken.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Is dr. Visser tegenwoordig telefonisch niet meer bereikbaar?
samengevoegd - Mod.
Ik probeer dr. Visser al geruime tijd telefonisch te bereiken en krijg constant zijn voicemail. Ik heb dat ook ingesproken maar tot nu toe geen enkele reactie.
Weet iemand van jullie of er iets aan de hand is?
Vast bedankt!
Ik probeer dr. Visser al geruime tijd telefonisch te bereiken en krijg constant zijn voicemail. Ik heb dat ook ingesproken maar tot nu toe geen enkele reactie.
Weet iemand van jullie of er iets aan de hand is?
Vast bedankt!
1e keer naar dr visser
Hallo allemaal,
Ik ga vandaag voor de eerste keer naar dr. Visser, ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.
Dat wilde ik even delen.
Groetjes Amber
Ik ga vandaag voor de eerste keer naar dr. Visser, ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.
Dat wilde ik even delen.
Groetjes Amber