Dank je wel petraroos, volgende week afspraak bij een andere chirurg. Ik word zowiezo niet geopereerd voor september heb ik de indruk.
Maar niet getreurd. De medicatie van DML slaat goed aan!
Een kort overzicht om andere mensen aan te moedigen dat beterschap mogelijk is met AB en antivirale medicatie!
- De vermoeidheid / PENE is verbeterd. Ik kan echt meer met minder dutjes.
- Ook opvallend is dat ik veel minder snot heb. Misschien dat andere mensen dat wel herkennen, altijd maar die eeuwige zakdoek bij de hand. Ik kon op een dag wel een hele doos wegwerpzakdoeken wegsnuiten soms.
- En dan een typische hoofdpijn die ik sinds enkele jaren had, een soort brienaald die links boven in mijn schedel kon steken is op dit moment ook verdwenen.
De licht- en geluidsgevoeligheid is er nog. Ik moet mijn hoofdbeschermer van de bouwvakkers nog steeds opzetten.
- Ik heb me deze week aan een borrel gewaagd. Een klein glaasje jenever en ook dat ging redelijk

Ben er wel heel snel vrolijk van geworden maar viel niet omver of ben er niet ziek van geworden zoals jarenlang het geval was.
- Ik heb me een 2dehands step aangeschaft zo'n 10 dagen geleden en zit elke dag een paar keer 2 minuten erop. Sinds gisteren heb ik kunnen verhogen naar 2,5 minuten met dezelfde hartslag. Er wordt dus al wat conditie opgebouwd.
Wat kan beter?
- Zitten op een stoel gedurende langere tijd bevalt me nog steeds niet. Een zetel met de benen omhoog blijft noodzakelijk.
- De omgeving overschat mijn mogelijkheden. Vooral hubby en de kinderen denken dat mama nu alles kan blijkbaar. Afwas, huishouden, autorijden, koken. Vaak ben ik dan erg humeurig en iedereen blijft doodleuk zitten.
- Schrijven met fouten
- Instructies niet begrijpen, ik hoor het echt in Keulen donderen terwijl het zo makkelijk kan zijn. Heb daar nog een leuke anecdote over.
...