Behandeling Dr. Visser (Stichting Cardiozorg)

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Mieshka ik doe je even een pb.
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Hoeft niet meer.
Heb de info al 8)

Groetjes,
sterre
Bente
Gevorderd lid

Bericht door Bente »

Zeker opsturen naar de verzekering. Ik dacht ook niets vergoed te krijgen, maar heb alle bloedonderzoeken toen vergoed gekregen ( is al wel 3 jaar geleden) maar was ook bij pro health en ook voor Lyme.

Ik begin overigens over 2 weken met een proef met de sportcompressie kousen. Ben benieuwd!
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Waar was jij verzekerd Bente?
mieshka
Gevorderd lid

Bericht door mieshka »

sterre schreef:Hoeft niet meer.
Heb de info al 8)

Groetjes,
sterre
Oke! Ik moest nog even zoeken naar de info in mijn mailbox. Maar mooi dat je 't al hebt!
Bente
Gevorderd lid

Bericht door Bente »

Was toen bij Menzis verzekerd
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Oke thanks.
ariadne
Gevorderd lid

Bericht door ariadne »

De meesten zullen het wel weten, maar ik geef toch maar even de tip door dat Visser nu webcolleges voor patienten geeft, zie:

http://www.me-cvsvereniging.nl/nieuwe-reeks-colleges

Groetjes, Ariadne.
Strelitzia
Beginner

Bericht door Strelitzia »

vlindertje1978 schreef:
huppelepup schreef:mieshka: info@stichtingcardiozorg.nl
Wat raar, want ik zie ook op http://www.parkstadkliniek.nl/adres.html staan stichtingcardiozorg@gmail.com

Welke van de 2 is het nou?

Hij zou de resultaten van het onderzoek en de officiele diagnose van de OI op papier zetten , maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. In al 2 belafspraken gevraagd en elke keer de toezegging dat het zou gebeuren.

Voor zover ik weet , heeft mijn HA het ook nog steeds niet!

Afgelopen week belafspraak gehad maar oproep gemist :twisted: dus moet nu weer een nieuwe maken grrrrrrrrr.

Ik heb hetzelfde probleem, ben heel blij met Dr. Vi maar ik (of mijn huisarts) krijg maar niks op papier ondanks herhaalde verzoeken en toezeggingen. Iemand een tip hoe ik dat op kan lossen? Mijn huisarts is erg benieuwd naar mijn uitslagen. Bedankt!
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Wat vreemd dat Vi dat niet verzorgt. Ik had het toen binnen 1-2 weken binnen.

Als hij achterstand heeft door drukte of wat de reden ook mag zijn, kan hij of de assistentie dat toch ook netjes doorgeven? Dan weet iedereen wat er aan de hand is.
Zit niets anders op dan blijven bellen en mailen, lijkt mij :wink:.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
mieshka
Gevorderd lid

Bericht door mieshka »

Ik werd gisteren gebeld door een assistente van dr. Visser i.v.m. papieren die ik had opgevraagd. Dr. Visser is op het moment ziek, blijkbaar al een tijdje. Ze wilde niet zeggen wat hij dan heeft (op zich logisch want dat gaat ons ook niets aan) maar het plan is dat hij er in juli weer zal zijn.
Strelitzia
Beginner

Dank je. Fijn dat niet iedereen dit probleem heeft! Ik vind het een beetje ongemakkelijk worden. Er is me het afgelopen half jaar al meerdere keren verzekerd dat alles al verzonden zou zijn. Het doet voor mij wat afbreuk aan de verder geweldige dr. Vi. Ik ga er maar weer eens een belletje aan wagen...
Strelitzia
Beginner

mieshka schreef:Ik werd gisteren gebeld door een assistente van dr. Visser i.v.m. papieren die ik had opgevraagd. Dr. Visser is op het moment ziek, blijkbaar al een tijdje. Ze wilde niet zeggen wat hij dan heeft (op zich logisch want dat gaat ons ook niets aan) maar het plan is dat hij er in juli weer zal zijn.
Oh, kijk, misschien verklaart dat wat. Dank je. Wat vervelend voor hem, hopelijk is het niks ernstigs! (ME toch besmettelijk... :roll: :wink: )

Mijn post hiervoor was een reactie op louisa, het staat zo wat vreemd.
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

mieshka schreef:Ik werd gisteren gebeld door een assistente van dr. Visser i.v.m. papieren die ik had opgevraagd. Dr. Visser is op het moment ziek, blijkbaar al een tijdje. Ze wilde niet zeggen wat hij dan heeft (op zich logisch want dat gaat ons ook niets aan) maar het plan is dat hij er in juli weer zal zijn.
Ohw, okay, duidelijk! dan is ziekte de oorzaak. Ik hoop dat hij gauw weer beter zal zijn.

Vi is trouwens niet meer de jongste en buiten dat hij ME/CVS patiënten heeft, moet hij er ook zijn voor andere mensen/patiënten in de Parkstad Kliniek: Bron: http://www.parkstadkliniek.nl/cardiologie.html

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

He Mieshka wat een slecht nieuws...
Ik had de ervaring ook snel bericht te krijgen, nu wacht ik ook op uitslag....

Ik moet nu erg mijn best doen niet te doemdenken... hoop dat hij snel beter wordt!!
Ben geschrokken, nu ja, iedereen kan wel eens ziek zijn...
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie