Enquete over succes van deze website

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Dank je Lijda!! :oops:
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

lief van je lijda
maar ik weet dat er wel veel oudere mensen zijn ik heb hier af en toe een groepje mensen ,die bijna allemaal ouder zijn dan ik
de meeste zijn al over de zeventig en het zijn vechters hoor alleen ze hebben niet allemaal een computer
maar ik weet dat met ouder worden je ook wat zwakker word
dat is bij iedereen zo
maar met m.e en cvs gaat het best hard
dus ik wil zo graag dat er iemand opkomt voor de oudere
nu kan ik nog best mijn zegje doen en truus ook maar niet iedereen kan dat liefs van alie en bedankt
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Biancavia schreef:Ik begrijp dat er mensen zijn die zich gediscrimineerd worden omdat de vragenlijst voor mensen tot 55 jaar is, maar bedenk dat het onderwerp voor deze enquete niet me/cvs is, maar gaat over het gebruik van internetfora.
Ik wil dit nog even herhalen, dat maakt het wat duidelijker. Het gaat hier niet om de ervaringen met ME/CVS.
Keep on rockin'
Lijda
Gevorderd lid
Berichten: 1004
Lid geworden op: 11 mar 2007, 16:11

Bericht door Lijda »

Als communicatie studente ben ik een onderzoek gestart naar de succesfactoren van internetcommunities
Indien een ME/CVS-hyves zou bestaan, zou u dit liever willen bezoeken/gebruiken in plaats van de huidige website?
@Nicole als je communicatie onderzoek doet, zou je toch moeten weten dat er een ME/CVS Hyves bestaat!!!
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Oh ja?? Daar kom ik nooit!
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Misschien bedoelt Nicole hiermee dat als er een ME/CVS.Net hyves zou bestaan of men daar dan liever gebruik van zou maken dan van deze website? Ik vermoed eigenlijk dat ze dat ermee bedoelt aangezien het specifiek over ME-Gids.Net gaat en aangezien ze vraagt of je daar dan meer gebruik van zou maken dan van de website.

Zou je dit even willen verduidelijken Nicole? En als dat idd een foutje is in je enquete is het misschien handig om dat hier even te veranderen zodat mensen de vraag goed kunnen beantwoorden.
Nicole
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2008, 19:31

Bericht door Nicole »

admin schreef:Misschien bedoelt Nicole hiermee dat als er een ME/CVS.Net hyves zou bestaan of men daar dan liever gebruik van zou maken dan van deze website? Ik vermoed eigenlijk dat ze dat ermee bedoelt aangezien het specifiek over ME-Gids.Net gaat en aangezien ze vraagt of je daar dan meer gebruik van zou maken dan van de website.

Zou je dit even willen verduidelijken Nicole? En als dat idd een foutje is in je enquete is het misschien handig om dat hier even te veranderen zodat mensen de vraag goed kunnen beantwoorden.
In reactie op bovenstaand bericht: ik bedoel inderdaad een ME-Gids.Net hyves. Ik vraag mij af of de komst van de hyves versie het gebruik van de ME-Gids.Net-website zal verminderen.

Marloes, zou jij vraag 7 van mijn enquete willen wijzigen naar:
7. Als u zou moeten kiezen, geeft u dan de voorkeur aan de ME/CVS-hyves of aan de interactieve website ME-Gids.Net?

Bedankt voor de tips, allemaal!

Nicole
Nicole
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2008, 19:31

Bericht door Nicole »

Hallo allemaal,

Even een korte update:
Ik ben klaar met mijn onderzoek en binnenkort moet ik de definitieve versie van mijn scriptie inleveren.

Voor diegene die de vragenlijst voor mij ingevuld hebben: REUZE BEDANKT!!


Nicole
Plaats reactie