Enquete over succes van deze website
Moderator: Moderators
Enquete over succes van deze website
Ik heb dit bericht voorlopig even weggehaald omdat ik eerst na wil vragen bij Marjolijn of er toestemming is gevraagd voor het plaatsen hiervan.
Nicole, mocht je toestemming hebben gekregen van Marjolijn dan mag je mij mailen en zet ik dit er weer op.
Heb je geen toestemming gevraagd, dan kan dat alsnog door je vragenlijst te mailen of pb'en naar 'admin'.
Moderator Marloes
Nicole, mocht je toestemming hebben gekregen van Marjolijn dan mag je mij mailen en zet ik dit er weer op.
Heb je geen toestemming gevraagd, dan kan dat alsnog door je vragenlijst te mailen of pb'en naar 'admin'.
Moderator Marloes
Ik geef bij deze toestemming voor deze enquete. Heb al contact gehad met Nicole en zelf ook al een speciale enquete voor de beheerder ingevuld en opgestuurd. Ze heeft me daarna gevraagd of het goed was dat ze ook een enquete voor de leden op het forum zou zetten alleen ik heb nog niet de tijd gehad daarop te reageren dus bij dezen geef ik toestemming.
Hopelijk willen er wat leden de enquete invullen als deze er straks weer staat om zo Nicole te helpen met haar afstudeeronderzoek!
Hopelijk willen er wat leden de enquete invullen als deze er straks weer staat om zo Nicole te helpen met haar afstudeeronderzoek!
Laatst gewijzigd door Marjolijn op 19 feb 2008, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier dan de enquete:
Hallo!
Als communicatie studente ben ik een onderzoek gestart naar de succesfactoren van internetcommunities, zoals de website van ME-Gids.Net. “Waarom is de ene community wél succesvol en het andere niet?” Deze vraag probeer ik te beantwoorden voor mijn afstudeeropdracht. Als bezoeker/gebruiker onder de 55 jaar kunt u mij helpen deze vraag te beantwoorden, door onderstaande vragenlijst in te vullen en te sturen naar: 405790@student.inholland.nl.
Alvast bedankt!
Nicole te Welscher
Studente aan de Hogeschool INHOLLAND
Leeftijd:…………jaar
Geslacht: man/vrouw
Actieve gebruiker website: ja/nee
1. Hoe bent u op de website van ME-Gids.Net terecht gekomen?
2. Ik bekijk/maak gebruik van de volgende applicaties:
- chatruimte: wel/niet, omdat…
- poll: wel/niet, omdat…
- artikelen: wel/niet, omdat...
- column: wel/niet, omdat…
3. Waarom bezoekt u het forum? (meerdere antwoorden mogelijk)
a. Ik zoek specifieke informatie.
b. Ik ben op zoek naar ervaringen anderen.
c. Ik wil mijn eigen ervaringen/verhaal kwijt.
d. Het geeft mij een geruststellend gevoel.
e. Ik wil andere mensen ontmoeten in een soortgelijke situatie.
f. Anders, namelijk….
4. Waarom plaatst u wel/geen berichten op het forum?
5. Bent u tevreden met de chatruimte? (+ waarom)
6. Maakt u gebruik van de RSS newsfeed functie? (+ waarom)
7. Als u zou moeten kiezen, geeft u dan de voorkeur aan de ME/CVS-hyves of aan de interactieve website ME-Gids.Net?
8. Wat ziet u graag veranderd aan de website?
Bedankt voor uw medewerking!
Hallo!
Als communicatie studente ben ik een onderzoek gestart naar de succesfactoren van internetcommunities, zoals de website van ME-Gids.Net. “Waarom is de ene community wél succesvol en het andere niet?” Deze vraag probeer ik te beantwoorden voor mijn afstudeeropdracht. Als bezoeker/gebruiker onder de 55 jaar kunt u mij helpen deze vraag te beantwoorden, door onderstaande vragenlijst in te vullen en te sturen naar: 405790@student.inholland.nl.
Alvast bedankt!
Nicole te Welscher
Studente aan de Hogeschool INHOLLAND
Leeftijd:…………jaar
Geslacht: man/vrouw
Actieve gebruiker website: ja/nee
1. Hoe bent u op de website van ME-Gids.Net terecht gekomen?
2. Ik bekijk/maak gebruik van de volgende applicaties:
- chatruimte: wel/niet, omdat…
- poll: wel/niet, omdat…
- artikelen: wel/niet, omdat...
- column: wel/niet, omdat…
3. Waarom bezoekt u het forum? (meerdere antwoorden mogelijk)
a. Ik zoek specifieke informatie.
b. Ik ben op zoek naar ervaringen anderen.
c. Ik wil mijn eigen ervaringen/verhaal kwijt.
d. Het geeft mij een geruststellend gevoel.
e. Ik wil andere mensen ontmoeten in een soortgelijke situatie.
f. Anders, namelijk….
4. Waarom plaatst u wel/geen berichten op het forum?
5. Bent u tevreden met de chatruimte? (+ waarom)
6. Maakt u gebruik van de RSS newsfeed functie? (+ waarom)
7. Als u zou moeten kiezen, geeft u dan de voorkeur aan de ME/CVS-hyves of aan de interactieve website ME-Gids.Net?
8. Wat ziet u graag veranderd aan de website?
Bedankt voor uw medewerking!
Laatst gewijzigd door Marloes op 25 feb 2008, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep on rockin'
zoals ik al meer
hier en ook op andere forums heb gevraagd
waarom jongere vrouwen en wat ik hier lees onder de 55
ik zelf was ook jong toen ik het kreeg ik heb er 3 kinderen mee groot gebracht heb sinds 1975 m.e cvs ,ik kom ook voor de oudere op
want als ouder iemand ben je zwakker maar wie komt voor ons op
ik voel mij ook gediscrimineerd
hier en ook op andere forums heb gevraagd
waarom jongere vrouwen en wat ik hier lees onder de 55
ik zelf was ook jong toen ik het kreeg ik heb er 3 kinderen mee groot gebracht heb sinds 1975 m.e cvs ,ik kom ook voor de oudere op
want als ouder iemand ben je zwakker maar wie komt voor ons op
ik voel mij ook gediscrimineerd
ja marian
niet dat ik het niet erg vind voor jullie dat weet jij ook wel
maar ik ben al jaren aan het protesteren op verschillende forums
het lijk wel of het voor jongere erger is dan voor de oudere
en overal is het alleen voor de jongere daarom heb ik mijn
donateursschap op gezegt bij de stichting ze hadden mij herhaaldelijk beloofd ,dat ze mijn verhaal zouden schrijven
maar het ging alleen maar om ctg en jongeren
dus hier mijn protest
niet dat ik het niet erg vind voor jullie dat weet jij ook wel
maar ik ben al jaren aan het protesteren op verschillende forums
het lijk wel of het voor jongere erger is dan voor de oudere
en overal is het alleen voor de jongere daarom heb ik mijn
donateursschap op gezegt bij de stichting ze hadden mij herhaaldelijk beloofd ,dat ze mijn verhaal zouden schrijven
maar het ging alleen maar om ctg en jongeren
dus hier mijn protest
Ik heb gemerkt dat er nogal wat onduidelijkheden zijn over mijn onderzoek. Ik zou graag het één en ander willen ophelderen.
Leeftijdsdiscriminatie
Het onderzoek voer ik niet uit in opdracht van ME-Gids.Net. Ik doe onderzoek naar de succesfactoren van fora in het algemeen, voor mijn afstudeerproject. ME-Gids.Net is zo vriendelijk geweest om hier aan mee te werken. Daarom heb ik een vragenlijst op het forum geplaatst.
Bovendien is het niet mijn intentie geweest om te discrimineren op leeftijd. Mijn onderzoeksdoelgroep bestaat nou eenmaal uit mannen en vrouwen tot 55 jaar. Als ik hiervan afwijk, zijn de uitkomsten niet representatief. Mijn excuses voor het geval u zich gediscrimineerd heeft gevoeld.
Hoe werkt de vragenlijst?
U kunt de vragenlijst met de cursor selecteren, kopiëren en plakken in een e-mail. De antwoorden schrijft u vervolgens onder de vragen. Het gekozen antwoord bij meerkeuzevragen kunt u vet arceren.
Stel gerust uw vragen. Ik beantwoord ze graag.
Met vriendelijke groet,
Nicole te Welscher
Student aan de Hogeschool INHOLLAND
Leeftijdsdiscriminatie
Het onderzoek voer ik niet uit in opdracht van ME-Gids.Net. Ik doe onderzoek naar de succesfactoren van fora in het algemeen, voor mijn afstudeerproject. ME-Gids.Net is zo vriendelijk geweest om hier aan mee te werken. Daarom heb ik een vragenlijst op het forum geplaatst.
Bovendien is het niet mijn intentie geweest om te discrimineren op leeftijd. Mijn onderzoeksdoelgroep bestaat nou eenmaal uit mannen en vrouwen tot 55 jaar. Als ik hiervan afwijk, zijn de uitkomsten niet representatief. Mijn excuses voor het geval u zich gediscrimineerd heeft gevoeld.
Hoe werkt de vragenlijst?
U kunt de vragenlijst met de cursor selecteren, kopiëren en plakken in een e-mail. De antwoorden schrijft u vervolgens onder de vragen. Het gekozen antwoord bij meerkeuzevragen kunt u vet arceren.
Stel gerust uw vragen. Ik beantwoord ze graag.
Met vriendelijke groet,
Nicole te Welscher
Student aan de Hogeschool INHOLLAND
Ik begrijp dat er mensen zijn die zich gediscrimineerd worden omdat de vragenlijst voor mensen tot 55 jaar is, maar bedenk dat het onderwerp voor deze enquete niet me/cvs is, maar gaat over het gebruik van internetfora.
Jammer trouwens dat er een grens is gesteld aan de leeftijd, want het lijkt me juist ook interessant om te weten hoe mensen van boven de 55 jaar omgaan met internetfora en hoe zij dit beleven.
Misschien zal ik morgen als ik tijd heb de enquete nog invullen trouwens.
Jammer trouwens dat er een grens is gesteld aan de leeftijd, want het lijkt me juist ook interessant om te weten hoe mensen van boven de 55 jaar omgaan met internetfora en hoe zij dit beleven.
Misschien zal ik morgen als ik tijd heb de enquete nog invullen trouwens.
Lieve Alie en Truus.
Ik vind het echt heel vervelend voor jullie dat jullie niet mee mogen doen.
Terwijl jullie misschien dat wel heeeeeeeel graag zouden willen.
Ik denk dat ze vergeten, dat er toch mensen zijn boven de 55 jaar die achter de computer kruipen en de moeite nemen om alles uit te zoeken, en dat die groep mensen heel klein is.
Daarom kunnen jullie trots op jezelf zijn, want ik ken mensen van mij leeftijd die die moeite niet nemen en net weten waar de aan/uit knop zit.
Ik heb daar wel waardering voor! chapeau Alie en Truus
groetjes Lijda
Ik vind het echt heel vervelend voor jullie dat jullie niet mee mogen doen.
Terwijl jullie misschien dat wel heeeeeeeel graag zouden willen.

Ik denk dat ze vergeten, dat er toch mensen zijn boven de 55 jaar die achter de computer kruipen en de moeite nemen om alles uit te zoeken, en dat die groep mensen heel klein is.
Daarom kunnen jullie trots op jezelf zijn, want ik ken mensen van mij leeftijd die die moeite niet nemen en net weten waar de aan/uit knop zit.
Ik heb daar wel waardering voor! chapeau Alie en Truus

groetjes Lijda