ik heb nog eens dingen opgezocht over die lumbaalpunctie en dat ziet er toch allemaal niet zo lekker uit. Ten eerste een rot ingreep met kans op complicaties en ten tweede ook heel onbetrouwbaar. Ik heb al door dat ik een beetje te snel dingen post haha...zal voortaan eerst wat beter googlen

Dat van de HA komt mij heel bekend voor hoor. Ik heb zelf van kinds af aan tot 5 jaar geleden bij zo'n rotzak gelopen. Volgens mij heb ik helemaal in het begin van mijn ziekte het ook met hem over Lyme gehad en dat werd toen ook zo weggewuifd. Van de week krijg ik mijn dossier, zodat ik kan terugkijken of die standaard test toen is gedaan, maar denk het niet (kan me er allemaal niet meer zo veel van herinneren die periode....).
Zal je straks zien dat ik het toch heb en dat er inderdaad toen al iets naar boven had kunnen komen

Ik ben na die huisarts een tijdje bij een antroposofische huisarts geweest en ik zou me wel beter voelen als ik me elke dag zou aarden, elke dag na het wakker worden even een paar blokken om lopen (halló....ik kan dan niet eens op m'n benen staan

En toen kreeg ik eens écht iets (keelontsteking) en wilde ze geen AB voorschrijven

Mijn HA nu is gelukkig wel aardig en ook geïnteresseerd in ME (ze staat er voor open, maar ze geeft wel toe dat ze er niet zo veel van af weet...), echter heb ik nog nooit aanspraak gemaakt op verder onderzoek, omdat voor mij even alles stilstond een tijdje en het probeerde te accepteren....nu dus iets wat ik niet meer van plan ben te doen, na de terugkerende gordelroos en alle informatie die ik nu heb over Lyme en co-infecties.
Dus volgende week maar eens kijken of ze écht mee wil werken....ik hoop het.