Lymetest Infectolab Augsburg

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

da's inderdaad nogal errug duidelijk.... en 10 jaar is ook al een hele tijd..
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Holy moses FL, dat is wel veel op je bordje ... Sterkte met het verwerken en veel moed voor je man.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

thanks allemaal
Leven is het meervoud van lef - Loesje
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Pfff, veel sterkte!!!

Als je een beetje bekomen bent, mag ik dan vragen in hoeverre zijn klachten door de jaren zijn veranderd/verergerd? Hoe begon het? De mijne is alleen maar moe, maar ik maak me best zorgen.

Knuffel voor jou, dit is niet niks alweer!
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

Jee, ik vind het onbegrijpelijk...
Moeilijk te bevatten.
Zou het kunnen zijn dat je man, omdat minder ernstig, met een kortere kuur afkan? Of werkt het niet zo. Nu ja, weet jij ook nog niet natuurlijk.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

Wat veel van narigheid is dit, Felixloena, kan me voorstellen, dat je overstuur bent....

hoe is hij eronder?
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

Heel veel sterkte Felixloena, hopelijk heeft dr. van Montfort een oplossing en is het immuunsysteem van je man nog sterk genoeg om de Lyme-infectie te onderdrukken!
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Als je een beetje bekomen bent, mag ik dan vragen in hoeverre zijn klachten door de jaren zijn veranderd/verergerd? Hoe begon het? De mijne is alleen maar moe, maar ik maak me best zorgen
Vermoeidheidsklachten die steeds erger worden, maar die ook passen bij de omstandigheden (stress, ziekte van mij en zorg voor mij, werkeloos worden, nieuwe baan etc). Dus daar ook op geschoven. Maar ook veel darmklachten en vaak migraine. En sinds kort diagnose PDD-Nos (kan echter ook op lyme wijzen) en depressieve klachten. Dus klachten die allerlei oorzaken kunnen hebben.
Zou het kunnen zijn dat je man, omdat minder ernstig, met een kortere kuur afkan? Of werkt het niet zo. Nu ja, weet jij ook nog niet natuurlijk.
geen flauw idee, maar ik hoop het wel, of in elk geval dat een kuur sneller en meer effect heeft als bij mij.

Mijn man is er vrij nuchter onder, zo van: dan ga ik naar van montfort en aan de AB en dan gaat het weer over. Ik ben bang dat het niet zo simpel is...

Bedankt voor al jullie reacties. De CD57 van mijn man zit net op de grens. Dus wie weet komt het bij hem snel weer goed allemaal.

voel me vanochtend erg angstig en verdrietig.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

hoi Lieve Felixloena,

Wat een schrik voor jullie,
en wat erg.
het is wel veel he, wat jullie nu te verwerken krijgen.
logiesch dat je bang en verdrietig bent.
ik hoop zo dat hij goed behandeld kan worden.
heel veel sterkte samen,
en dikke troost knuffel.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wimmie
Beginner

Bericht door wimmie »

Jeetje, het houdt niet op he... heel veel sterkte gewenst.
josje15
Gevorderd lid

Bericht door josje15 »

Veel te Veel, Felixloena....je man heeft het dus ook veel klachten....

echt geen wonder, dat je bang en verdrietig bent...
denk aan je!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Hey Felixloena,

Je krijgt wel heel veel op je bordje en het houd maar niet op he? Ik hoop voor jullie en je gezin dat hij inderdaad zo goed te behandelen is als hij denkt dat het is. Veel sterkte en een grote warme knuffel.
klaproos
Actief lid

Bericht door klaproos »

Zijn hier eigenlijk al mensen die beter zijn geworden na de behandeling met antibiotica tegen om het even welk beestje? Voelen de meesten zich daarna daadwerkelijk beter?

ik vraag het maar omdat ik destijds 2 x gedurende een heel lange periode van die AB-cycli heb genomen bij DML en ik voelde me tijdens en na alleen maar beroerder + dat mijn darmflora ook nog eens naar de filistijntjes was achteraf.
Ben hier heel benieuwd naar, omdat de kans groot is dat ik ook wel een beestje of 2 onder de leden heb...
josje
Gevorderd lid

Bericht door josje »

goeie vraag.
volgens mij gaan sommige mensen met bartonella die AB slikken wat vooruit.
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

Als er verbetering optreedt dan gaat dat meestal heel langzaam, omdat het heel langzaam delende bacteriën zijn.

Zelf ben ik nog lang niet klaar met de kuren, maar ik merk wel dat ik telkens aan het eind van een 8-weekse kuur weer wat opknap. In het begin heb ik vaak last van Herxheimer-reacties. Mijn darmen gaan juist beter nu met de AB en zo zijn er nog wel meer ongemakken die al verbeterd zijn. Ik moet van heel ver komen, dus de echte verbetering zal nog wel even duren, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik denk wel dat een klacht als vermoeidheid pas als laatste weg zal gaan, terwijl je bv eerst kan merken dat je lichaam sterker wordt, en dat je daarna steeds minder vaak last van brainfog hebt. Dat het zoveel tijd vergt komt denk ik niet alleen omdat het lang duurt voordat de infectie is uitgedoofd, maar ook omdat je in het begin nog wat restverschijnselen van de AB zal hebben... maar dat laatste is mijn eigen 'theorie'.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen, maar ik denk dat de meesten hier nog te kort bezig zijn om echt over 'beter' te kunnen spreken.
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Plaats reactie