Lymetest Infectolab Augsburg
Moderator: Moderators
- annemoontje
- VIP-donateur
da's inderdaad nogal errug duidelijk.... en 10 jaar is ook al een hele tijd..
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Holy moses FL, dat is wel veel op je bordje ... Sterkte met het verwerken en veel moed voor je man.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Heel veel sterkte Felixloena, hopelijk heeft dr. van Montfort een oplossing en is het immuunsysteem van je man nog sterk genoeg om de Lyme-infectie te onderdrukken!
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Vermoeidheidsklachten die steeds erger worden, maar die ook passen bij de omstandigheden (stress, ziekte van mij en zorg voor mij, werkeloos worden, nieuwe baan etc). Dus daar ook op geschoven. Maar ook veel darmklachten en vaak migraine. En sinds kort diagnose PDD-Nos (kan echter ook op lyme wijzen) en depressieve klachten. Dus klachten die allerlei oorzaken kunnen hebben.Als je een beetje bekomen bent, mag ik dan vragen in hoeverre zijn klachten door de jaren zijn veranderd/verergerd? Hoe begon het? De mijne is alleen maar moe, maar ik maak me best zorgen
geen flauw idee, maar ik hoop het wel, of in elk geval dat een kuur sneller en meer effect heeft als bij mij.Zou het kunnen zijn dat je man, omdat minder ernstig, met een kortere kuur afkan? Of werkt het niet zo. Nu ja, weet jij ook nog niet natuurlijk.
Mijn man is er vrij nuchter onder, zo van: dan ga ik naar van montfort en aan de AB en dan gaat het weer over. Ik ben bang dat het niet zo simpel is...
Bedankt voor al jullie reacties. De CD57 van mijn man zit net op de grens. Dus wie weet komt het bij hem snel weer goed allemaal.
voel me vanochtend erg angstig en verdrietig.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
hoi Lieve Felixloena,
Wat een schrik voor jullie,
en wat erg.
het is wel veel he, wat jullie nu te verwerken krijgen.
logiesch dat je bang en verdrietig bent.
ik hoop zo dat hij goed behandeld kan worden.
heel veel sterkte samen,
en dikke troost knuffel.
lieve groetjes
petraroos
Wat een schrik voor jullie,
en wat erg.
het is wel veel he, wat jullie nu te verwerken krijgen.
logiesch dat je bang en verdrietig bent.
ik hoop zo dat hij goed behandeld kan worden.
heel veel sterkte samen,
en dikke troost knuffel.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
-
- Gevorderd lid
Zijn hier eigenlijk al mensen die beter zijn geworden na de behandeling met antibiotica tegen om het even welk beestje? Voelen de meesten zich daarna daadwerkelijk beter?
ik vraag het maar omdat ik destijds 2 x gedurende een heel lange periode van die AB-cycli heb genomen bij DML en ik voelde me tijdens en na alleen maar beroerder + dat mijn darmflora ook nog eens naar de filistijntjes was achteraf.
Ben hier heel benieuwd naar, omdat de kans groot is dat ik ook wel een beestje of 2 onder de leden heb...
ik vraag het maar omdat ik destijds 2 x gedurende een heel lange periode van die AB-cycli heb genomen bij DML en ik voelde me tijdens en na alleen maar beroerder + dat mijn darmflora ook nog eens naar de filistijntjes was achteraf.
Ben hier heel benieuwd naar, omdat de kans groot is dat ik ook wel een beestje of 2 onder de leden heb...
Als er verbetering optreedt dan gaat dat meestal heel langzaam, omdat het heel langzaam delende bacteriën zijn.
Zelf ben ik nog lang niet klaar met de kuren, maar ik merk wel dat ik telkens aan het eind van een 8-weekse kuur weer wat opknap. In het begin heb ik vaak last van Herxheimer-reacties. Mijn darmen gaan juist beter nu met de AB en zo zijn er nog wel meer ongemakken die al verbeterd zijn. Ik moet van heel ver komen, dus de echte verbetering zal nog wel even duren, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik denk wel dat een klacht als vermoeidheid pas als laatste weg zal gaan, terwijl je bv eerst kan merken dat je lichaam sterker wordt, en dat je daarna steeds minder vaak last van brainfog hebt. Dat het zoveel tijd vergt komt denk ik niet alleen omdat het lang duurt voordat de infectie is uitgedoofd, maar ook omdat je in het begin nog wat restverschijnselen van de AB zal hebben... maar dat laatste is mijn eigen 'theorie'.
Verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen, maar ik denk dat de meesten hier nog te kort bezig zijn om echt over 'beter' te kunnen spreken.
Zelf ben ik nog lang niet klaar met de kuren, maar ik merk wel dat ik telkens aan het eind van een 8-weekse kuur weer wat opknap. In het begin heb ik vaak last van Herxheimer-reacties. Mijn darmen gaan juist beter nu met de AB en zo zijn er nog wel meer ongemakken die al verbeterd zijn. Ik moet van heel ver komen, dus de echte verbetering zal nog wel even duren, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik denk wel dat een klacht als vermoeidheid pas als laatste weg zal gaan, terwijl je bv eerst kan merken dat je lichaam sterker wordt, en dat je daarna steeds minder vaak last van brainfog hebt. Dat het zoveel tijd vergt komt denk ik niet alleen omdat het lang duurt voordat de infectie is uitgedoofd, maar ook omdat je in het begin nog wat restverschijnselen van de AB zal hebben... maar dat laatste is mijn eigen 'theorie'.
Verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen, maar ik denk dat de meesten hier nog te kort bezig zijn om echt over 'beter' te kunnen spreken.
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/