Wie zegt dat ik geen medicatie neem voor cholesterol?
Ohw, en "cholesterol" is weer een hele andere

Dat kan beter in een topic over cholesterol of daarvoor een nieuw topic openen

Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
Ik ben niet meer bij de natuurarts, die is - helaas - jaren geleden naar het buitenland gegaan en heeft daar een goed lopende praktijk opgezet.manja schreef:Je gebruikt iets van een natuurarts schrijf je dat is geen regulier medicijn, toch. Die wil je niet slikken dat mag natuurlijk maar dan snap ik je verwijt naar de reguliere arts niet.
Dan ben ik voorlopig een uitzondering. Mijn cholesterol is torenhoog, al ruim 30 jaar en cardioloog heeft alles nagekeken. Aorta van buik tot borstkast is nog netjes voor mijn leeftijd en cijfertjes.ik weet 1 ding zeker als je te hoge waardes hebt van de slechte soort en dat je leven lang dan is de kans dat je dichtlipt 99,9% zeker. Ken een paar mensen die helaas nu met ernstige schade rondlopen als gevolg van dichtslippen door hoog cholestrol gehalte. Hadden ze maar eerder die medicatie gehad. Groeten, Manja
Welk middel is dat Louisa, ben erg benieuwd naar dat medicijn. Want slik ook liever geen statines.louisa schreef:Wat ik gebruik, is via een reguliere internist. Over dat middel en de goede resultaten is onder andere ook dit jaar gepubliceerd in The Lancet. Heb je dat niet gelezen?
Er bestaat meer dan Lipitor en consorten.
Groetjes, Louisa