bovendien leggen smelttabletten geen voorraadje aan in je spier zoals een injectie wel doet. Door dat voorraadje beschikt het lichaam altijd over voldoende B12 als die het nodig heeft
Dat heb ik nog nooit gehoord? Vit B12 wordt in de lever opgeslagen en niet in de spieren had ik begrepen. Ten tweede is het niet alleen de voorraad die van belang is maar ook het genezend effect van de vit B12 die je inneemt.
Ik heb nu meer effect van mijn smelttabletten methyl B12 op 2,5 maand tijd dan van de inspuitingen op meer dan een jaar tijd. Mijn brainfog verdwijnt, ik schrijf hoe langer hoe minder fouten, mijn tintelingen verdwijnen, het gloeiende gevole in mijn ruggegraat is fel verbeterd, ...
En elke dag een tabletje opzuigen voor de rest van je leven is niet overkomelijk. Je hoeft er niet voor langs de arts. Gewoon zorgen dat je de goede vorm neemt. icm folaat (als je geen problemen hebt met die stof alsook anti-oxidanten idealiter).
Op methylatiefora zijn er genoeg tips van mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde merken en alles hebben gemeten met urine enz.
Ik heb lang in de waan geweesd dat smelttabletten niets deden maar mijn persoonlijke ervaring heeft me van het tegendeel overtuigd.