Heb hem al gehad Louisa en Malu, maar bedankt voor het aanbod
En dat ons bloed in goede handen is, dat wist ik gelukkig al...
Ik heb geloof ik ook nog ergens een presentatie van Armin van het Dublin congres, zal eens kijken of ik die nog terug kan vinden...(en of ik die kan plaatsen, want zijn slides geloof ik?).
Weet niet of ik met mijn hoofd nu dat Duits kan begrijpen, ben momenteel een beetje 'suf'...
Ik heb afgelopen woensdag een aanrijding gehad met de auto, flinke klapper gemaakt, en ben nog redelijk van de kaart...hoofdpijn, nek- en rugpijn...en een auto die total loss is, en een heleboel stress omtrent het hele verzekeringsgebeuren, aangezien er tegensrijdige verklaringen zijn...
Bbllwww...kon ik er net bij gebruiken, nu ik net begonnen ben met mijn behandeling (me zelfs een paar dagen redelijk goed voelde ook!) en dan krijg je dat...kan het een keer goed gaan?
Dus Cowden voorlopig even (gedeeltelijk) 'on-hold' zo lang ik niet weet wat hier de gevolgen van zijn, en ik niet kan onderscheiden wat evt. een Herx. reactie kan zijn op het protocol, of dat het met het ongeluk te maken heeft.
Ik ga wel door met de druppels van de eerste dagen, alleen de 'ontgifting en ondersteuning' dus, want daar voelde ik me wel redelijk goed bij, en had iig er geen negatieve reactie op.
Maar met het toevoegen van de heftigere druppels als de Samento en de Banderol (het echte werk zeg maar) wacht ik nog maar even...
To be continued dusss...